Αδιανόητες οι επιθέσεις σχετικά με το τριήμερο πένθος

Πολλοί βγήκαν και έκριναν την απόφαση της διοίκησης για το τριήμερο πένθος, όχι για αυτό καθαυτό αλλά γιατί αναφέρθηκε μόνο στους οπαδούς του ΠΑΟΚ και όχι στις εργάτριες στα Τρίκαλα. Είναι δυνατόν να γίνεται σημείο αντιπαράθεσης και αντιπολίτευσης μέχρι και αυτό; Επί το έργο της διοίκησης μπορεί ο καθένας να εκφράσει την άποψή του, αυτό …

Πολλοί βγήκαν και έκριναν την απόφαση της διοίκησης για το τριήμερο πένθος, όχι για αυτό καθαυτό αλλά γιατί αναφέρθηκε μόνο στους οπαδούς του ΠΑΟΚ και όχι στις εργάτριες στα Τρίκαλα.

Είναι δυνατόν να γίνεται σημείο αντιπαράθεσης και αντιπολίτευσης μέχρι και αυτό;

Επί το έργο της διοίκησης μπορεί ο καθένας να εκφράσει την άποψή του, αυτό είναι άλλωστε και το νόημα της δημοκρατίας. Αλλά το να κάνεις αντιπολίτευση πάνω σε μια τέτοια απόφαση είναι τουλάχιστον άσκοπο και φτάνει στα όρια της χυδαιότητας.

Ή μάλλον όχι και τόσο άσκοπο, μάλλον σκόπιμο τελικά.

Γιατί είναι γνωστό πως το τριήμερο πένθος κήρυξε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τους οπαδούς, το ίδιο και ο δήμος Θεσσαλονίκης, το ίδιο και ο δήμος Ωραιοκάστρου. Υπήρξαν δήμοι που δεν κήρυξαν τριήμερο πένθος. Ο δήμος Αμπελοκήπων Μενεμένης αξίζει να σημειωθεί ότι αναφέρθηκε και στο εργατικό δυστύχημα στα Τρίκαλα.

Οι δήμοι και οι περιφέρειες αποτελούν τους φορείς της τοπικής διοίκησης και εστιάζουν σε ζητήματα των περιοχών τους.

Συνέβη ένα τραγικό δυστύχημα, εκτός Ελλάδος, νέα παιδιά, οπαδοί μιας ομάδας που για την πόλη αποτελεί θεσμό και όχι απλά σύλλογο. Αλίμονο αν η Περιφέρεια και ο δήμος Θεσσαλονίκης δεν έκαναν κάποια συμβολική κίνηση για αυτό.

Αντίστοιχα, ο δήμος Τρικκαίων κήρυξε τριήμερο πένθος για το τραγικό δυστύχημα στο εργοστάσιο και δεν κήρυξε για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ.

Σημαίνει κάτι αυτό; Θεωρείται απανθρωπιά;

Αλήθεια, προσπαθούμε να κάνουμε πολιτική πάνω στο πένθος;

Please follow and like us: