Άγνοια ή υποκρισία…;

Η γνώση της νομοθεσίας από τους διοικούντες αποτελεί την απαραίτητη βάση για την άσκηση διοίκησης. Όταν η άγνοια αποκτάει -εκουσίως ή ακούσια- και «άρωμα» υποκρισίας, ώστε να παρουσιάσουμε γεγονότα κατά πως μας βολεύει, τότε κινείται στα όρια του γέλωτος και της απαξίωσης. Μπορεί άραγε να χαρακτηριστεί διαφορετικά η στάση σύσσωμης της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δημοτικό …

Οι διαμαρτυρίες για τα Κούλουμα και οι απευθείας αναθέσεις

Η γνώση της νομοθεσίας από τους διοικούντες αποτελεί την απαραίτητη βάση για την άσκηση διοίκησης. Όταν η άγνοια αποκτάει -εκουσίως ή ακούσια- και «άρωμα» υποκρισίας, ώστε να παρουσιάσουμε γεγονότα κατά πως μας βολεύει, τότε κινείται στα όρια του γέλωτος και της απαξίωσης.

Μπορεί άραγε να χαρακτηριστεί διαφορετικά η στάση σύσσωμης της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Κορδελιού – Ευόσμου, όταν διαβάστηκε από τους αντιδημάρχους ο απολογισμός της σημερινής διοίκησης;

Η διοίκηση του Κλεάνθη Μανδαλιανού, όταν επί τέσσερα χρόνια βρισκόταν στο «τιμόνι» του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, δεν έκανε ποτέ απολογισμό στο πλαίσιο ενός Δημοτικού Συμβουλίου. Το μόνο που έκανε ήταν μία φιέστα, που βάφτισε ως απολογισμό τεσσάρων ετών και στην οποία συμμετείχαν μόνο τα μέλη και στελέχη της παράταξης. Φρόντισε, βέβαια, να μην καλέσει κανέναν τότε αντιπολιτευόμενο, προφανώς για να μην περάσει από τη βάσανο της κριτικής των λαθών της.

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κορδελιού – Ευόσμου για τον απολογισμό της διοίκησης Λευτέρη Αλεξανδρίδη, η παράταξη του κ. Μανδαλιανού αποχώρησε από την αίθουσα, επικαλούμενη νόμο που ορίζει ότι θα έπρεπε εκ των προτέρων να είχε λάβει η αντιπολίτευση όλα τα κείμενα που ανέγνωσαν οι αντιδήμαρχοι. Προφανώς για την παράταξη του κ. Μανδαλιανού ο νόμος ισχύει μόνο για τους άλλους, διότι εκείνη, όταν θέλει, τον γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της, όπως έκανε ξεκάθαρα με τον δικό της «απολογισμό».

Το «κερασάκι στην τούρτα» ήταν η τοποθέτηση από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου του λαλίστατου δημοτικού συμβούλου της μείζονος αντιπολίτευσης, Γιώργου Σταυρίδη, ο οποίος υποστήριξε ότι κατά τη δική τους θητεία δεν ίσχυε αυτός ο νόμος. Ο οποίος κ. Σταυρίδης, όμως, διαψεύστηκε και αποστομώθηκε από τον πρώην γενικό γραμματέα του δήμου, Μίλτο Τασούλη, που είπε ότι ο νόμος ισχύει από 2006 (!). Χαρακτηριστικότατη περίπτωση συμβάντος, στο οποίο είναι δυσδιάκριτα τα όρια άγνοιας και υποκρισίας.

Εκτός κι αν η παράταξη του Κλεάνθη Μανδαλιανού είχε εκ των προτέρων αποφασίσει να αποχωρήσει από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, επειδή δεν είχε να αντιπαραθέσει κάτι στον απολογισμό της διοίκησης.

Υπάρχει, βέβαια και το ενδεχόμενο ο γιατρός στο επάγγελμα Κλεάνθης Μανδαλιανός να είχε κάποιο ιατρικό περιστατικό και γι΄ αυτό να ήθελε με κάθε τρόπο να αποχωρήσει από την αίθουσα. Άλλωστε, συνήθιζε ως δήμαρχος να αποχωρεί από το Δημοτικό Συμβούλιο, για να πάρει μέρος σε πρόβα, αφού συμμετείχε σε θίασο ως ερασιτέχνης ηθοποιός.

Ο ΚΟΥΚΛΟΥΤΖΑΛΗΣ

Please follow and like us: