Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η προσπάθεια του Δήμου Κορδελιού - Ευόσμου, προκειμένου να μπει τάξη στην κεντρική πλατεία της δημοτικής Ενότητας Ευόσμου αλλά και να αλλάξει όψη το κεντρικότερο και περισσότερο επισκέψιμο σημείο του δήμου. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες υπογειοποίησης του δικτύου ηλεκτροφωτισμού, ενώ τις προηγούμενες ημέρες απομακρύνθηκαν και όλες οι ξύλινες κολώνες …
Αλλάζει όψη η κεντρική πλατεία Ευόσμου

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η προσπάθεια του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, προκειμένου να μπει τάξη στην κεντρική πλατεία της δημοτικής Ενότητας Ευόσμου αλλά και να αλλάξει όψη το κεντρικότερο και περισσότερο επισκέψιμο σημείο του δήμου.
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες υπογειοποίησης του δικτύου ηλεκτροφωτισμού, ενώ τις προηγούμενες ημέρες απομακρύνθηκαν και όλες οι ξύλινες κολώνες παροχής ρεύματος που βρίσκονταν σε διάφορα σημεία της πλατείας.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα απομακρυνθούν και οι τσιμεντέντιες κολώνες ηλεκτροφωτισμού, ενώ, παράλληλα, ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου έχει καταθέσει αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να μεταφερθεί και ο υποσταθμός που βρίσκεται στην πλατεία.
Μόλις ολοκληρωθούν και αυτές οι διαδικασίες, θα προχωρήσουν από τη διοίκηση του δήμου οι ήδη αποφασισμένες και σχεδιαζόμενες ενέργειες, ώστε η κεντρική πλατεία του Ευόσμου να αναβαθμιστεί ριζικά και να μετατραπεί σε έναν σύγχρονο, ευρωπαϊκό χώρο συνάθροισης κοινού, τον οποίο να απολαμβάνουν οι δημότες, είτε κάνοντας τη βόλτα τους είτε διασκεδάζοντας σε κάποιο κατάστημα.







