Αναστολή λειτουργίας του 2ου Γυμνασίου Ευόσμου λόγω ελλιπούς θέρμανσης

Την αναστολή λειτουργίας του 2ου Γυμνασίου Ευόσμου αποφάσισε ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, για σήμερα 13/01 εξαιτίας της ελλιπούς θέρμανσης από διαρροή στο δίκτυο θέρμανσης της σχολικής μονάδας. Η πράξη αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

Την αναστολή λειτουργίας του 2ου Γυμνασίου Ευόσμου αποφάσισε ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, για σήμερα 13/01 εξαιτίας της ελλιπούς θέρμανσης από διαρροή στο δίκτυο θέρμανσης της σχολικής μονάδας.

Η πράξη αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

Please follow and like us: