Αποχώρησε η αντιπολίτευση από τον απολογισμό της διοίκησης

Ενστάσεις έδειξε η αντιπολίτευση σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής της ειδικής συνεδρίασης απολογισμού πεπραγμένων της δημοτικής αρχής για το έτος 2025, χθες 26/1. Συγκεκριμένα, στην αρχή της συνεδρίασης, ο Θανάσης Κοκονάς τόνισε πως με βάση το νόμο θα έπρεπε να είχαν σταλεί στους δημοτικούς συμβούλους οι απολογισμοί των αντιδημάρχων πέντε ημέρες πριν τη συνεδρίαση, αλλά …

Το Δημοτικό Συμβούλιο και οι «συκοφαντικές τοποθετήσεις»

Ενστάσεις έδειξε η αντιπολίτευση σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής της ειδικής συνεδρίασης απολογισμού πεπραγμένων της δημοτικής αρχής για το έτος 2025, χθες 26/1.

Συγκεκριμένα, στην αρχή της συνεδρίασης, ο Θανάσης Κοκονάς τόνισε πως με βάση το νόμο θα έπρεπε να είχαν σταλεί στους δημοτικούς συμβούλους οι απολογισμοί των αντιδημάρχων πέντε ημέρες πριν τη συνεδρίαση, αλλά αυτό δεν έγινε ούτε μέχρι την ώρα της συνεδρίασης. Ο κύριος Κοκονάς ζήτησε να αναβληθεί η συνεδρίαση και να διεξαχθεί όπως ο νόμος ορίζει. Αντίστοιχα, ο Κλεάνθης Μανδαλιανός υπογράμμισε πως χωρίς να έχει τηρηθεί η διαδικασία αποστολής των εισηγήσεων των αντιδημάρχων στους δημοτικούς συμβούλους, οι δημοτικοί σύμβουλοι καλούνται σαν μαθητές να ακούσουν τους αντιδημάρχους να μιλάνε.

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κορδελιού Ευόσμου, Σάββας Ξενιτόπουλος, ανέφερε πως πράγματι έπρεπε να σταλούν οι απολογισμοί των αντιδημάρχων αλλά δεν εστάλησαν, όμως δεσμεύτηκε ότι τον επόμενο χρόνο οι απολογισμοί θα σταλούν πέντε ημέρες πριν, καλώντας να συνεχιστεί κανονικά η συνεδρίαση ενώ οι απολογισμοί πρόκειται να αποσταλούν σήμερα.

Αφού εξέφρασε τα παράπονα της, η παράταξη Μανδαλιανού αποχώρησε λίγο πριν ανέβει στο βήμα η κα. Καλού, καθώς και άλλα μέλη της αντιπολίτευσης.

Please follow and like us: