Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, όταν έφτασε η σειρά του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου Χρήστου Αντίνου, όταν εκείνος υπερψήφισε τον προϋπολογισμό, ο Γιώργος Σταυρίδης αναφώνησε «Ε ναι», υπονοώντας πως αυτό ήταν δεδομένο. Κατά την αποχώρηση από το Δημοτικό Συμβούλιο, ο κ. Αντίνου επεσήμανε στον κ. Σταυρίδη πως υπερψήφιζε τον προϋπολογισμό και επί …
Χ. Αντίνου: «Και επί διοίκησης Μανδαλιανού, εγώ ψήφιζα τους προϋπολογισμούς»

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, όταν έφτασε η σειρά του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου Χρήστου Αντίνου, όταν εκείνος υπερψήφισε τον προϋπολογισμό, ο Γιώργος Σταυρίδης αναφώνησε «Ε ναι», υπονοώντας πως αυτό ήταν δεδομένο.
Κατά την αποχώρηση από το Δημοτικό Συμβούλιο, ο κ. Αντίνου επεσήμανε στον κ. Σταυρίδη πως υπερψήφιζε τον προϋπολογισμό και επί διοίκησης Μανδαλιανού, αλλά αυτό ο κύριος Σταυρίδης το ξέχασε.
Μιλώντας στο kordelioevosmos.gr, ο κ. Αντίνου δήλωσε:
«Και επί διοίκησης Μανδαλιανού, που ήταν αντιδήμαρχος ο κ. Σταυρίδης, εγώ ψήφιζα τους προϋπολογισμούς. Τώρα το σχολιάζει επειδή είναι από την πλευρά της αντιπολίτευσης. Όσοι ψήφισαν κατά γνωρίζουν πολύ καλά πως κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε πρόβλημα στον δήμο αλλά δεν τους ενδιαφέρει, γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πάνε κόντρα και να κάνουν κακό στη διοίκηση.
Εγώ σαν δημοτικός σύμβουλος όλα αυτά τα χρόνια δεν αποποιήθηκα ποτέ τις ευθύνες μου, και στα εύκολα και στα δύσκολα εκεί ήμουν και ψήφιζα. Άλλοι αποποιούνται τις ευθύνες τους και κρύβονται και δεν εμφανίζονται».







