Εργαζόμενοι γνωστής εταιρείας διανομής φαγητού απεργούν για 24 ώρες σήμερα Τσικνοπέμπτη, προτάσσοντας μία σειρά αιτημάτων, που απασχολούν τον κλάδο. Το μέλος του Σωματείου Αυτοαπασχολούμενων Διανομέων Θεσσαλονίκης, Παντελής Κλοκάλας, μιλώντας στην ΕΡΤ3 και την εκπομπή «Μέρα με Χρώμα» τόνισε πως επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ημέρα γιατί είναι μία ημέρα με υψηλό φόρτο, οπότε η απεργία θα φανεί …
Χωρίς delivery η Τσικνοπέμπτη – 24ωρη απεργία διανομέων φαγητού

Εργαζόμενοι γνωστής εταιρείας διανομής φαγητού απεργούν για 24 ώρες σήμερα Τσικνοπέμπτη, προτάσσοντας μία σειρά αιτημάτων, που απασχολούν τον κλάδο.
Το μέλος του Σωματείου Αυτοαπασχολούμενων Διανομέων Θεσσαλονίκης, Παντελής Κλοκάλας, μιλώντας στην ΕΡΤ3 και την εκπομπή «Μέρα με Χρώμα» τόνισε πως επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ημέρα γιατί είναι μία ημέρα με υψηλό φόρτο, οπότε η απεργία θα φανεί πιο καλά.
«Νιώθουμε απροστάτευτει ουσιαστικά. Διεκδικούμε συλλογική σύμβαση εργασίας εδώ και τρία χρόνια. Η εταιρεία δεν υπογράφει. Αναγκαστήκαμε να προσφύγουμε στον ΟΜΕΔ. Ούτε εκεί συμφώνησε η εταιρεία. Προσφύγαμε στον δεύτερο βαθμό, αυτόν της διαιτησίας και η ΟΜΕΔ έκρινε άκυρη την προσφυγή μας. Αυτό δείχνει ότι πρέπει να παλέψουμε πάρα πολύ για τη συλλογική σύμβαση εργασίας και όλοι αυτοί οι πανηγυρισμοί από το υπουργείο ότι επανέρχονται οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας ήταν κενοί περιεχομένου», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο Π. Κλοκάλας και στάθηκε στις δυσμενείς εργασιακές συνθήκες του κλάδου.







