Τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα και οι καταιγίδες έπληξαν και τον δήμο Κορδελιού Ευόσμου. Πιο συγκεκριμένα, το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου παρουσίασε διαρροή νερού ενώ δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Στην ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων εκφράζει τη δυσαρέσκειά του ενώ αναφέρει πως έχει απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές σχετικά με το …
Διαρροή νερού στο 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου έφερε η κακοκαιρία

Τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα και οι καταιγίδες έπληξαν και τον δήμο Κορδελιού Ευόσμου.
Πιο συγκεκριμένα, το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου παρουσίασε διαρροή νερού ενώ δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Στην ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων εκφράζει τη δυσαρέσκειά του ενώ αναφέρει πως έχει απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές σχετικά με το ζήτημα.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Δυστυχώς άλλη μια φορά η βροχή προκάλεσε το γνωστό πρόβλημα στο σχολείο μας .
Εν έτη 2026 το αίθριο γεμίζει με κουβάδες χωρίς να μπορούν οι μαθητές να πλησιάσουν λόγω ολισθηρότητας .
Ο Σύλλογος μας έχει απευθυνθεί σε αρμόδιους φορείς τονίζοντας την αναγκαιότητα να επιλυθεί μόνιμα το πρόβλημα καθώς τίθεται θέμα ασφάλειας των παιδιών.
Για οποιαδήποτε απάντηση έχουμε θα σας ενημερώσουμε.
Με εκτίμηση
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 6ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ».







