Διήμερες κινητοποιήσεις και πανελλαδική 24ωρη απεργία νοσοκομειακών γιατρών την Τετάρτη

Διήμερο κινητοποιήσεων στον τομέα της υγείας ξεκινά αύριο, 18 Μαρτίου, με πανελλαδική απεργία από τους γιατρούς του δημόσιου συστήματος υγείας, σύμφωνα με την απόφαση της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ). Οι γιατροί θα συγκεντρωθούν στις 12:00 στο υπουργείο Υγείας. Στο μεταξύ, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) έχει προκηρύξει 24ωρη πανελλαδική πανυγειονομική …

Διήμερο κινητοποιήσεων στον τομέα της υγείας ξεκινά αύριο, 18 Μαρτίου, με πανελλαδική απεργία από τους γιατρούς του δημόσιου συστήματος υγείας, σύμφωνα με την απόφαση της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ). Οι γιατροί θα συγκεντρωθούν στις 12:00 στο υπουργείο Υγείας.

Στο μεταξύ, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) έχει προκηρύξει 24ωρη πανελλαδική πανυγειονομική απεργία για την Πέμπτη, 19 Μαρτίου, με στάση εργασίας στην Αττική από 8:00 έως 15:00 και 24ωρη απεργία στην περιφέρεια. Οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία θα συγκεντρωθούν στις 9 το πρωί στο υπουργείο Υγείας.

Γιατροί και νοσηλευτές διεκδικούν την επίλυση οικονομικών και θεσμικών αιτημάτων. «Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας για ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς μας, μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης και ανθρώπινα ωράρια», αναφέρει η ΟΕΝΓΕ.

Πηγή: politic.gr

Please follow and like us: