Την Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου, στο πολιτιστικό κέντρο Ευόσμου, τα τμήματα της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού έκοψαν την πίτα τους. Μια όμορφη εκδήλωση με σύντομη αναδρομή στα πεπραγμένα του περασμένου έτους αλλά και στους στόχους του νέου χρόνου. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους: Από τον Αντιδήμαρχο έγινε ιδιαίτερη αναφορά στη πολύ καλή συνεργασία με τους ειδικούς,, …
Εικόνες από την κοπή πίτας της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού

Την Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου, στο πολιτιστικό κέντρο Ευόσμου, τα τμήματα της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού έκοψαν την πίτα τους.
Μια όμορφη εκδήλωση με σύντομη αναδρομή στα πεπραγμένα του περασμένου έτους αλλά και στους στόχους του νέου χρόνου.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
- Ο Δήμαρχος κ. Λευτέρης Αλεξανδρίδης.
- Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Σάββας Ξενιτοπουλος.
- Οι Αντιδήμαρχοι κ. Καμπαρούδης Παναγιώτης, Νίκος Κουγιουμτζής και Γιάννης Γαβριηλίδης.
- Η πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Ελευθερίου Κορδελιού κ. Καπνοπούλου Έφη.
- Οι ειδικοί συνεργάτες κ Αντώνης Κοντσιδης , Σταύρος Μουμουλιδης και Βασίλης Πρατσινακης.
- Ο μαέστρος της Φιλαρμονικής κ. Νίκος Ψαλτόπουλος
- και πλήθος κόσμου.

Από τον Αντιδήμαρχο έγινε ιδιαίτερη αναφορά στη πολύ καλή συνεργασία με τους ειδικούς,, άμισθους συνεργάτες του.
Ακόμη, η αντιδημαρχία ευχαρίστησε τους χορηγούς:
- Το κατάστημα OLGA κόσμημα και την Κατερίνα Μοτσικα για τα δώρα για τα φλουριά.
- Τα ζαχαροπλαστεία Τζηκα για την βασιλόπιτα
- Τον φούρνο της Αθήνας
- Τον φούρνο Κινέζος και
- Τον φούρνο Βανίλια για τα ατομικά βασιλόπιτακια.

ενώ ευχαριστεί όσους με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση.








