Σήμερα, στην κοπή της πίτας των εργαζομένων στα γραφεία της Αντιδημαρχίας Παιδείας και στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου, ανταλλάξαμε ευχές, χαμόγελα και σκέψεις για τη νέα χρονιά που μόλις ξεκίνησε. Θέλω από καρδιάς να ευχηθώ σε όλες και όλους υγεία, δύναμη και μια χρονιά γεμάτη δημιουργικότητα, πρόοδο και εξέλιξη. Νιώθω βαθιά εκτίμηση και σεβασμό για το …
Έκοψε τη βασιλόπιτα η Αντιδημαρχία Παιδείας Κορδελιού Ευόσμου

Σήμερα, στην κοπή της πίτας των εργαζομένων στα γραφεία της Αντιδημαρχίας Παιδείας και στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου, ανταλλάξαμε ευχές, χαμόγελα και σκέψεις για τη νέα χρονιά που μόλις ξεκίνησε.
Θέλω από καρδιάς να ευχηθώ σε όλες και όλους υγεία, δύναμη και μια χρονιά γεμάτη δημιουργικότητα, πρόοδο και εξέλιξη.
Νιώθω βαθιά εκτίμηση και σεβασμό για το έργο που οι εργαζόμενοι στη Διεύθυνση Παιδείας και στις Σχολικές Επιτροπές επιτελούν καθημερινά. Η συμβολή τους είναι καθοριστική για τη λειτουργία των σχολείων μας, για την υποστήριξη της μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας και για τη διάδοση της γνώσης μέσα από τη Δημοτική μας Βιβλιοθήκη. Μαζί εργαζόμαστε για σχολεία σύγχρονα, ασφαλή και ανοιχτά για όλα τα παιδιά, για δομές, δράσεις και πρωτοβουλίες που εμπνέουν μάθηση, δημιουργία και εξέλιξη και για υπηρεσίες που στηρίζουν τη σχολική κοινότητα και τους πολίτες.
Εύχομαι το νέο έτος να μας βρει ενωμένους, με νέες ιδέες, συνεργασία και πίστη σε όσα μπορούμε να πετύχουμε μαζί.
Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους!







