Επιστρέφουν τα μέλη της αποστολής του Άρη Κ18 που είχαν εγκλωβιστεί στο Άμπου Ντάμπι

Σε διαδικασία επαναπατρισμού βρίσκονται οι αθλητές Κ18 και το τεχνικό team του Άρη, καθώς αυτή την ώρα βρίσκονται στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι, όπου έφτασαν οδικώς από το Άμπου Ντάμπι προκειμένου να ξεκινήσουν το ταξίδι της επιστροφής στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την ΕΡΤ3 και το ρεπορτάζ της Αναστασίας Αργυριάδου, η αποστολή κατάφερε να φτάσει ασφαλής στο …

Σε διαδικασία επαναπατρισμού βρίσκονται οι αθλητές Κ18 και το τεχνικό team του Άρη, καθώς αυτή την ώρα βρίσκονται στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι, όπου έφτασαν οδικώς από το Άμπου Ντάμπι προκειμένου να ξεκινήσουν το ταξίδι της επιστροφής στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ3 και το ρεπορτάζ της Αναστασίας Αργυριάδου, η αποστολή κατάφερε να φτάσει ασφαλής στο αεροδρόμιο και αναμένεται με πτήση τσάρτερ να «πετάξει» για Κωνσταντινούπολη και στη συνέχεια στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη.

Οι υπόλοιποι της αποστολής, όπως κάποιοι γονείς αθλητών, θα παραμείνουν στο Άμπου Ντάμπι τουλάχιστον για τις επόμενες ώρες.

Πηγή: ertnews.gr

Please follow and like us: