Φορούσε γραβάτα ο δήμαρχος στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής;

Άλλο ένα κρεσέντο άσκοπης και άγονης κριτικής βρήκε το πρωί της Τετάρτης τον Λευτέρη Αλεξανδρίδη στο στόχαστρο. Αυτή τη φορά, τα προβλήματα ήταν πάλι μείζονα και πολύ επικίνδυνα για την ομαλή λειτουργία του δήμου. Πρώτον, με δόλο και σκοπιμότητα βλάβης κατά του δήμου, έκανε την Δημοτική Επιτροπή στις 09:30 το πρωί. Δεν έχει τελικά όρια …

Άλλο ένα κρεσέντο άσκοπης και άγονης κριτικής βρήκε το πρωί της Τετάρτης τον Λευτέρη Αλεξανδρίδη στο στόχαστρο.

Αυτή τη φορά, τα προβλήματα ήταν πάλι μείζονα και πολύ επικίνδυνα για την ομαλή λειτουργία του δήμου.

Πρώτον, με δόλο και σκοπιμότητα βλάβης κατά του δήμου, έκανε την Δημοτική Επιτροπή στις 09:30 το πρωί. Δεν έχει τελικά όρια ο δήμαρχος!!!

Ακόμη, εκτός του ότι δεν περίμεναν τον κ. Βόγγαλη για να ξεκινήσουν, πέρασαν γρήγορα κάποια θέματα, όπως μαρτυρά κείμενο σε τοπικό site.

Μιας και κανείς δεν έχει βρεθεί μάλλον ποτέ σε Δημοτική Επιτροπή ή Δημοτικό Συμβούλιο και δεν ξέρει ότι ενδέχεται κάποια θέματα να είναι διαδικαστικά και απλώς να απαιτούν έγκριση.

Η στήλη μάλιστα φοβάται μήπως υπέγραψε και 4ο μνημόνιο σήμερα ο κ. Αλεξανδρίδης, βαραίνοντας μόνο τους κατοίκους του δήμου μας.

Πέραν της σάτιρας, αυτό που είναι πραγματικά κακό για τον δήμο είναι κάθε μέρα να υπάρχει κριτική σε ό,τι κάνει ο δήμαρχος.

Κάθε διοίκηση ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ κριτική για να βελτιώνεται. Τι ωραία που θα ήταν να διαβάζαμε προτάσεις και προβληματισμούς, σε επίπεδο πολιτικού πολιτισμού και όχι απλά κείμενα μικροπολιτικής χωρίς ΚΑΝ να έχουμε προεκλογική περίοδο…

Αντιθέτως, τα ζητήματα είναι άλλα απ’ ότι φαίνεται. Το επόμενο διάστημα πιθανότατα θα απασχολήσει και το τι γραβάτα και αν θα φοράει ο κ. Αλεξανδρίδης.

Ο ΚΟΥΚΛΟΥΤΖΑΛΗΣ

Please follow and like us: