Φυλάκιση με αναστολή στα δύο άτομα που έτρεχαν με 179 χλμ/ώρα στον κόμβο του Ευόσμου

Με 179 χλμ/ώρα έτρεχαν στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης στον κόμβο του Ευόσμου οι δύο νεαροί 22 και 24 ετών, που εντοπίστηκαν από αστυνομικούς της Τροχαίας τα ξημερώματα της Παρασκευής (23/1). Το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης τους καταδίκασε σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή χωρίς να τους αναγνωρίσει κανένα ελαφρυντικό. Ο ένας παραδέχθηκε …

Με 179 χλμ/ώρα έτρεχαν στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης στον κόμβο του Ευόσμου οι δύο νεαροί 22 και 24 ετών, που εντοπίστηκαν από αστυνομικούς της Τροχαίας τα ξημερώματα της Παρασκευής (23/1).

Το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης τους καταδίκασε σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή χωρίς να τους αναγνωρίσει κανένα ελαφρυντικό.

Ο ένας παραδέχθηκε απόλυτα τη λάθος πράξη του και ζήτησε συγγνώμη ενώ ο δεύτερος υποστήριξε ότι εκείνη την ώρα τον ειδοποίησε ο πατέρας του ότι η μητέρα του δεν ήταν καλά και αναγκάστηκε να αναπτύξει υψηλή ταχύτητα.

Τα δύο άτομα τιμωρήθηκαν, επίσης, με διοικητικές ποινές από την Τροχαία. Ο ένας με πρόστιμο 1065 ευρώ 90 ημέρες αφαίρεση διπλώματος και ο δεύτερος, που είχε τοποθετήσει ειδικό μηχανισμό στην εξάτμισή του για να προκαλεί μεγαλύτερο θόρυβο, με πρόστιμο 1140 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 130 μέρες.

Πηγή: ertnews.gr

Please follow and like us: