Γ. Καμαρινός: «Τραγική η αντιπολίτευση του δήμου Κορδελιού Ευόσμου»

Για την αντιπολίτευση και την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται κάνει λόγο ο Γιάννης Καμαρινός σε δημοσίευμά του στην agkidapress.gr. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως με τέτοια αντιπολίτευση, η διοίκηση μπορεί να γίνει χειρότερη, καθώς αντί να ασκεί κριτική, απουσιάζει από συνεδριάσεις της Δημοτικής Επιτροπής. Αναλυτικά το κείμενο του: «Η διοίκηση του δήμου Κορδελιού Ευόσμου μπορεί να …

Το τεράστιο… ταλέντο του Γιάννη Καμαρινού

Για την αντιπολίτευση και την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται κάνει λόγο ο Γιάννης Καμαρινός σε δημοσίευμά του στην agkidapress.gr. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως με τέτοια αντιπολίτευση, η διοίκηση μπορεί να γίνει χειρότερη, καθώς αντί να ασκεί κριτική, απουσιάζει από συνεδριάσεις της Δημοτικής Επιτροπής.

Αναλυτικά το κείμενο του:

«Η διοίκηση του δήμου Κορδελιού Ευόσμου μπορεί να γίνει ακόμα χειρότερη με τέτοια τραγική αντιπολίτευση που έχει απέναντί της. Οι παρατάξεις Μανδαλιανού και Μανούκα, οι οποίες ξεκίνησαν ασκώντας κριτική στη διοικούσα παράταξη Αλεξανδρίδη πριν ακόμα εκείνη αναλάβει τη διοίκηση του δήμου, έφτασαν τώρα να μη δίνουν το «παρών» στις συνεδριάσεις της Δημοτικής Επιτροπής, στην οποία συζητούνται και αποφασίζονται πολύ σημαντικά θέματα. Οι παρατάξεις Μανδαλιανού και Μανούκα αγρόν αγοράζουν.

Πιο τραγική βέβαια από τις δύο παρατάξεις αυτή της κυρίας Μανούκα που οι δημοτικοί της σύμβουλοι δεν έδωσαν καμία πίστωση χρόνου στη νέα διοίκηση του δήμου ώστε να προσπαθήσει να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της, που σήκωσαν τους αντιπολιτευτικούς τόνους σε ανεξήγητο βαθμό από την πρώτη μέρα που ανέλαβε η νέα διοίκηση και τώρα έχουν συνταχθεί με τη διοίκηση πουλώντας, δεξιά αριστερά, το παραμύθι πως για να πάει ο δήμος μπροστά χρειάζεται υπομονή και πίστωση χρόνου. Και τότε γιατί δεν έδωσαν αυτήν την πίστωση χρόνου στην αρχή της θητείας της διοίκησης Αλεξανδρίδη και τη δίνουν τώρα, όταν επί δύο χρόνια η παράταξη Αλεξανδρίδη δεν έχει κάνει ούτε αυτά που δεσμεύτηκε ότι θα κάνει το πρώτο εξάμηνο;

Αυτός ο δήμος δεν πρόκειται να πάει μπροστά με μια διοίκηση που λειτουργεί με αυτόν τον τραγικό τρόπο και μια αντιπολίτευση που η απάντησή της σ’ αυτόν τον τρόπο λειτουργίας της διοίκησης είναι να λείπει από τις συνεδριάσεις της Δημοτικής Επιτροπής. Βέβαια, σ’ αυτό το σημείο, κάποιος που παρακολουθεί τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου θα αναρωτιόταν και που δίνουν το «παρών» οι παρατάξεις Μανδαλιανού και Μανούκα στο Δημοτικό Συμβούλιο τί αντιπολίτευση ασκούν και θα είχε απόλυτο δίκιο.

Πέρασαν δύο χρόνια με διοίκηση Αλεξανδρίδη στο τιμόνι του δήμου και η αντιπολίτευση μπροστά στο απόλυτο τίποτα έχει να επιδείξει πάρα πολλές απουσίες από ένα κέντρο σημαντικών αποφάσεων για το δήμο, όπως είναι η Δημοτική Επιτροπή. Αντιπολίτευση στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου κατώτερη, δυστυχώς, των περιστάσεων».

Please follow and like us: