Γ. Τεληωρίδης: «Ένας Δήμος που επενδύει στη συνεργασία μπορεί να πετύχει περισσότερα για την κοινωνία»

Μια ενωτική ανάρτηση έκανε στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook ο Γιάννης Τεληωρίδης. Συγκεκριμένα, έγραψε: «Οι αιρετοί εκλέγονται για να εκπροσωπούν την κοινωνία και να θέτουν τις πολιτικές προτεραιότητες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι γνωρίζουν από την πρώτη στιγμή όλες τις διαδικασίες και τη γραφειοκρατία της διοίκησης. Οι δημοτικοί υπάλληλοι, με την εμπειρία και τη …

Μια ενωτική ανάρτηση έκανε στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook ο Γιάννης Τεληωρίδης.

Συγκεκριμένα, έγραψε:

«Οι αιρετοί εκλέγονται για να εκπροσωπούν την κοινωνία και να θέτουν τις πολιτικές προτεραιότητες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι γνωρίζουν από την πρώτη στιγμή όλες τις διαδικασίες και τη γραφειοκρατία της διοίκησης.

Οι δημοτικοί υπάλληλοι, με την εμπειρία και τη γνώση τους, αποτελούν στήριγμα της λειτουργίας του Δήμου. Όταν οι αιρετοί λειτουργούν με αξιοκρατία, σέβονται τον ρόλο των υπαλλήλων και επιδιώκουν συχνή, ουσιαστική επικοινωνία μαζί τους, μπορούν να πετύχουν περισσότερα και καλύτερα αποτελέσματα.

Η εμπιστοσύνη, οι τακτικές συναντήσεις, η κατανόηση των ρόλων και ο κοινός στόχος της εξυπηρέτησης του πολίτη δημιουργούν τις προϋποθέσεις για έναν Δήμο που λειτουργεί αποτελεσματικά, με σχέδιο και ανθρώπινο πρόσωπο.

Γιατί ένας Δήμος που σέβεται τους υπαλλήλους του και επενδύει στη συνεργασία, μπορεί να πετύχει περισσότερα για την κοινωνία που υπηρετεί.».

Please follow and like us: