Γ. Τεληωρίδης: «Να βάλουμε ένα μεγάλο STOP στην υποβάθμιση της ποιότητας ζωής στο δήμο»

«Όλοι μαζί πρέπει να βάλουμε ένα μεγάλο STOP στην υποβάθμιση της ποιότητας ζωής που έχουμε στον Δήμο μας. Το κυκλοφοριακό χάος και η αναρχία που επικρατεί στους δρόμους μας πρέπει να σταματήσουν άμεσα. Σύμφωνα με μελέτες, οι νέες οικοδομές που φτιάχνονται θα φέρουν 20000 νέους κατοίκους. Χρειαζόμαστε άμεσα υποδομές, νέα μεγάλα έργα, αλλιώς η αγορά …

«Όλοι μαζί πρέπει να βάλουμε ένα μεγάλο STOP στην υποβάθμιση της ποιότητας ζωής που έχουμε στον Δήμο μας.

Το κυκλοφοριακό χάος και η αναρχία που επικρατεί στους δρόμους μας πρέπει να σταματήσουν άμεσα.

Σύμφωνα με μελέτες, οι νέες οικοδομές που φτιάχνονται θα φέρουν 20000 νέους κατοίκους.

Χρειαζόμαστε άμεσα υποδομές, νέα μεγάλα έργα, αλλιώς η αγορά μας θα γίνει μη προσβάσιμη.

Οι θέσεις στάθμευσής θα είναι είδος υπό εξαφάνιση.

Το οδικό δίκτυο καταρρέει από τον όγκο των οχημάτων και τα έργα για τις οπτικές ίνες.

Μας αξίζει ο τόπος μας να είναι φιλικός στις οικογένειες μας και να προάγει την ποιότητα ζωής μας.

Πρέπει να δράσουμε σήμερα πριν να είναι αργά.».

*Ανάρτηση του Γιάννη Τεληωρίδη στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook

Please follow and like us: