Για την ξεχωριστή πρωτοβουλία και τα οφέλη της θεραπευτικής γυμναστικής μίλησαν στην TV100 Thessaloniki και την Πρωινή Ενημέρωση ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Δημήτρης Σίτσας και η πρόεδρος του συλλόγου Άλμα Ζωής Ν.Θεσσαλονίκης Κυριακούλα Δερεκενάρη. Συγκεκριμένα, ο κ. Σίτσας ανέφερε: «Εμείς στα πλαίσια των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους έχουμε τη δυνατότητα ν κάνουμε προσκλήσεις σε διάφορους συλλόγους …
Για πρώτη φορά στον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου πρόγραμμα Θεραπευτικής Γυμναστικής

Για την ξεχωριστή πρωτοβουλία και τα οφέλη της θεραπευτικής γυμναστικής μίλησαν στην TV100 Thessaloniki και την Πρωινή Ενημέρωση ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Δημήτρης Σίτσας και η πρόεδρος του συλλόγου Άλμα Ζωής Ν.Θεσσαλονίκης Κυριακούλα Δερεκενάρη.
Συγκεκριμένα, ο κ. Σίτσας ανέφερε:
«Εμείς στα πλαίσια των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους έχουμε τη δυνατότητα ν κάνουμε προσκλήσεις σε διάφορους συλλόγους που έχουν ως πρόγραμμα τη θεραπευτική γυμναστική και σε αυτό το κομμάτι κάναμε την πρόσκληση στον Σύλλογο Άλμα Ζωής της Θεσσαλονίκης και ανταποκρίθηκε και με το παραπάνω η πρόεδρος. Ήρθαμε σε μια καλή συνεργασία και έχουμε μια πάρα πολύ καλή συνεργασία, το βλέπετε νομίζω αυτό, η αίθουσα είναι γεμάτη. Πιστεύω ότι σε αυτό το κομμάτι φαίνεται και η εξωστρέφεια που έχουμε και σαν αθλητισμός στον δήμο μας αλλά και σαν διοίκηση. Νομίζω ότι τέτοιες δράσεις πρέπει να γίνονται όχι μόνο από κομμάτια των δήμων αλλά γενικά σε όλη την κοινωνία.
Ο στόχος της δράσης είναι ότι, οι άνθρωποι που έχουν κάποια ειδικά προβλήματα, πρέπει να τους βοηθάμε, πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα να αθλούνται για να μπορέσουν να θεραπευτούν- για αυτό ονομάζεται και θεραπευτική γυμναστική- οπότε και πρέπει αυτά τα προγράμματα να ενταχθούν στο πρόγραμμα Άθληση για Όλους γιατί είναι κάτι ξεχωριστό αλλά και γενικά επειδή έχουμε προγράμματα τέτοια, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο έχουμε προγράμματα για καρκινοπαθείς, νευροπαθείς. Νομίζω δε πρέπει να βγαίνει αυτή η ομάδα ατόμων έξω από τη διαδικασία».
Αναφορικά με το πως μπορούν να συμμετέχουν οι δημότες, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού επεξήγησε: «Κάνοντας για απλή αίτηση στον δήμο μας και στο Σύλλογο Άλμα Ζωής μέσα από τη διαδικασία των ενεργειών του Συλλόγου μπορούν να έρθουν και να τους εντάξουμε στο πρόγραμμα το οποίο, έχει ήδη μιλήσει η κυρία Πρόεδρος με το τμήμα Άθλησης για Όλους του Δήμου οπότε νομίζω ότι είναι εύκολο και πρέπει να το κάνουν αυτοί που θέλουν να αθληθούν πραγματικά».
Έπειτα τον λόγο πήρε η Πρόεδρος του συλλόγου Άλμα Ζωής Ν.Θεσσαλονίκης Κυριακούλα Δερεκενάρη η οποία ευχαρίστησε για την συνεργασία και την πρόσκληση και στο τέλος, όταν ανέφερε πως ελπίζει να συνεχιστεί, ο κ Σίτσας είπε «θα συνεχιστεί εφόσον υπάρχει θέληση και θα το εμπλουτίσουμε περισσότερο μέσα από τη διαδικασία της θεραπευτικής γυμναστικής υπάρχουν πράγματα που δίνουν ένα χαμόγελο σε αυτές τις όμορφες κυρίες».







