Η ανάρτηση της Μένιας Καλού για την θεατρική παράσταση στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας

Με μια ανάρτηση στο Facebook, η αντιδήμαρχος Αντιδήμαρχος Παιδείας, Σχολικής Στέγης, Προσχολικής Αγωγής Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου, Μένια Καλού αναφέρθηκε στην εμπειρία της από την θεατρική παράσταση ο «Ο Φύλακας των Βιβλίων» της θεατρικής ομάδας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ευόσμου στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη φυλακή Διαβατών. Αναλυτικότερα, έγραψε: «Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε μια …

Με μια ανάρτηση στο Facebook, η αντιδήμαρχος Αντιδήμαρχος Παιδείας, Σχολικής Στέγης, Προσχολικής Αγωγής Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου, Μένια Καλού αναφέρθηκε στην εμπειρία της από την θεατρική παράσταση ο «Ο Φύλακας των Βιβλίων» της θεατρικής ομάδας της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ευόσμου στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη φυλακή Διαβατών.

Αναλυτικότερα, έγραψε:

«Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε μια ξεχωριστή και βαθιά ανθρώπινη εμπειρία στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη φυλακή Διαβατών, όπου η θεατρική ομάδα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ευόσμου παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία την παράσταση «Ο Φύλακας των Βιβλίων».

Ένα έργο που διαδραματίζεται σε φυλακή, αποκτώντας στον συγκεκριμένο χώρο έναν ιδιαίτερο και συγκλονιστικό συμβολισμό.

Οι κρατούμενοι παρακολούθησαν την παράσταση με αληθινό ενδιαφέρον και εμφανή συγκίνηση. Οι ευχαριστίες τους προς τη θεατρική ομάδα της Βιβλιοθήκης και την Αντιδημαρχία Παιδείας ήταν συνεχείς και ειλικρινείς, επιβεβαιώνοντας ότι το θέατρο, όταν συναντά τον άνθρωπο, μπορεί να αγγίξει βαθιά.

Εκεί, πίσω από τα κάγκελα, ο λόγος και η τέχνη έγιναν γέφυρα επικοινωνίας και ελπίδας, υπενθυμίζοντας ότι η γνώση μπορεί να ελευθερώνει ακόμη και όταν όλα μοιάζουν περιορισμένα.

Θερμές ευχαριστίες στα μέλη της θεατρικής ομάδας για την ευαισθησία, τον σεβασμό και την αλήθεια με την οποία στάθηκαν απέναντι στους ανθρώπους αυτούς.

Η Παιδεία και ο Πολιτισμός οφείλουν να φτάνουν παντού.

Συνεχίζουμε. Με πίστη στον άνθρωπο».

Δείτε την ανάρτηση:

Please follow and like us: