Ένα χρόνιο πρόβλημα που ταλανίζει τους κατοίκους του Δήμου Κορδελιού - Ευόσμου και ιδιαίτερα αυτούς της Δημοτικής Ενότητας Ελευθερίου - Κορδελιού, είναι η δυσοσμία. Η διοίκηση του Δήμου Κορδελιού - Ευόσμου έχει τοποθετήσει σε διάφορα σημεία ηλεκτρονικούς αισθητήρες, τις γνωστές και ως e-noses, προκειμένου να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο, ανά πάσα στιγμή, οι πολίτες το ύψος της ατμοσφαιρικής μόλυνσης. Με τον τρόπο αυτόν θα διαπιστωθεί και επακριβώς …
Η αντιμετώπιση της δυσοσμίας και η στάση που θα κρατήσει δημοτική σύμβουλος – στέλεχος των ΕΛΠΕ

Ένα χρόνιο πρόβλημα που ταλανίζει τους κατοίκους του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου και ιδιαίτερα αυτούς της Δημοτικής Ενότητας Ελευθερίου – Κορδελιού, είναι η δυσοσμία. Η διοίκηση του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου έχει τοποθετήσει σε διάφορα σημεία ηλεκτρονικούς αισθητήρες, τις γνωστές και ως e-noses, προκειμένου να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο, ανά πάσα στιγμή, οι πολίτες το ύψος της ατμοσφαιρικής μόλυνσης. Με τον τρόπο αυτόν θα διαπιστωθεί και επακριβώς η πηγή της ατμοσφαιρικής μόλυνσης και κατά συνέπεια της δυσοσμίας, η οποία, με βάση όλες τις μέχρι σήμερα ενδείξεις, προέρχεται από τη βιομηχανία των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛΠΕ).
Η διοίκηση του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου έχει δηλώσει κατ’ επανάληψη ότι θα προχωρήσει στην αντιμετώπιση του προβλήματος και στο πλαίσιο αυτό θα ανοίξει και το θέμα των ΕΛΠΕ. Απαραίτητη προϋπόθεση, για να έχει επιτυχή έκβαση για τους δημότες μία τέτοια προσπάθεια, είναι να τη στηρίξει σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο Κορδελιού – Ευόσμου. Αυτό θα αποτελέσει άραγε πραγματικότητα ή θα μείνει ευσεβής πόθος;
Για παράδειγμα, ποια στάση θα κρατήσει τότε η Δημοτική σύμβουλος της αντιπολίτευσης Μαρία Πουρσανίδου, η οποία αποτελεί πλέον στέλεχος των Ελληνικών Πετρελαίων;






