Μια ανάρτηση στο Facebook έκανε Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας, Βασίλης Αϊβαζίδης, γράφοντας «Η Δημοτική Αστυνομία στην πρώτη γραμμή». Στο βίντεο απεικονίζεται γερανοφόρο όχημα να «σηκώνει» ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο σε κακή κατάσταση προς απόσυρση. Δείτε το βίντεο:
«Η Δημοτική Αστυνομία στην πρώτη γραμμή» – H ανάρτηση του Β. Αϊβαζίδη







