Η τοποθέτηση του Χρήστου Δεμερτζή για την τοξικότητα στο Δημοτικό Συμβούλιο

Για ακόμη μία φορά, η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου εξελίχθηκε σε μια διαδικασία που δεν τιμά ούτε τον θεσμό ούτε τον τόπο μας. Αντί για ουσιαστική συζήτηση για τα πραγματικά προβλήματα και το μέλλον του Δήμου, για ακόμα μια φορά, κυριάρχησαν η τοξικότητα και οι προσωπικές επιθέσεις. Δυστυχώς, η πολιτική αντιπαράθεση και συζήτηση τόσο εντός …

Για ακόμη μία φορά, η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου εξελίχθηκε σε μια διαδικασία που δεν τιμά ούτε τον θεσμό ούτε τον τόπο μας. Αντί για ουσιαστική συζήτηση για τα πραγματικά προβλήματα και το μέλλον του Δήμου, για ακόμα μια φορά, κυριάρχησαν η τοξικότητα και οι προσωπικές επιθέσεις.

Δυστυχώς, η πολιτική αντιπαράθεση και συζήτηση τόσο εντός του δημοτικού συμβουλίου αλλά και σε ηλεκτρονικά μέσα έχει μετατραπεί σε πεδίο εκτόνωσης προσωπικών αποθημένων, την ώρα που οι δημότες περιμένουν λύσεις, σχέδιο και σοβαρότητα. Ο χρόνος που θα έπρεπε να αξιοποιείται για προτάσεις, συνεργασίες και πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του τόπου μας, σπαταλιέται σε ανούσιες αντιπαραθέσεις που δεν οδηγούν πουθενά.

Το αποτέλεσμα είναι ξεκάθαρο: το Δημοτικό Συμβούλιο απαξιώνεται στα μάτια των πολιτών, η λειτουργία του υποβαθμίζεται και ο Δήμος μας χάνει πολύτιμες ευκαιρίες για πρόοδο και ανάπτυξη. Αν κάποιοι θεωρούν ότι αυτή είναι η εικόνα που αξίζει στον τόπο μας, κάνουν μεγάλο λάθος. Οι δημότες αξίζουν έναν σοβαρό, υπεύθυνο και ουσιαστικό δημόσιο διάλογο και όχι μια συνεχή ανακύκλωση έντασης και μικροπολιτικής.

Τοποθέτηση του Χρήστου Δεμερτζή, Δημοτικού συμβούλου, και πρώην Αντιδημάρχου Καθαριότητας και Ανακύκλωσης

Please follow and like us: