Ως ναοί της Δημοκρατίας θεωρούνται και πρέπει να είναι οι συνεδριάσεις οργάνων και φορέων που απαρτίζονται από σώμα αιρετών, ιδίως στην περίπτωση που οι αιρετοί προκύπτουν από την ετυμηγορία των πολιτών στις κάλπες. Είτε στην κεντρική πολιτική σκηνή είτε στην τοπική αυτοδιοίκηση οι διαφωνίες ακόμα και οι πολιτισμένες εντάσεις είναι θεμιτές και μπορεί να προάγουν το διάλογο. …
Η τοξικότητα και οι ναοί της Δημοκρατίας

Ως ναοί της Δημοκρατίας θεωρούνται και πρέπει να είναι οι συνεδριάσεις οργάνων και φορέων που απαρτίζονται από σώμα αιρετών, ιδίως στην περίπτωση που οι αιρετοί προκύπτουν από την ετυμηγορία των πολιτών στις κάλπες. Είτε στην κεντρική πολιτική σκηνή είτε στην τοπική αυτοδιοίκηση οι διαφωνίες ακόμα και οι πολιτισμένες εντάσεις είναι θεμιτές και μπορεί να προάγουν το διάλογο.
Η «μόλυνση» αυτών των μεγάλων ή μικρών ναών την Δημοκρατίας ξεκινάει, όταν αρχίζει να υπεισέρχεται σε αυτούς η τοξικότητα και ο άκρατος λαϊκισμός, μόνο και μόνο για να εξυπηρετηθεί προσωπικό όφελος.
Το αγλάισμα της τελευταίας συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Κορδελιού – Ευόσμου ήταν η παρουσία μαθητών, που απαρτίζουν το νεοσύστατο Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Κορδελιού – Ευόσμου, προκειμένου να την παρακολουθήσουν δια ζώσης και να αποκτήσουν μία εμπειρία.
Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βασίλης Βόγγαλης από το βήμα, ούτε λίγο ούτε πολύ, κάλεσε τα παιδιά να γυρίσουν την πλάτη στην οποιαδήποτε ενασχόλησή τους με τα κοινά, σημειώνοντας, μεταξύ άλλων ότι το Δημοτικό Συμβούλιο Κορδελιού – Ευόσμου κάθε άλλο παρά το στόχο της εξυπηρέτησης των πολιτών επιτελεί.
Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση της συντριπτικής πλειοψηφία των υπολοίπων δημοτικών συμβούλων αλλά και των ίδιων των μαθητών. Η τοξικότητα, όσο κι αν επιχειρείται, δεν είναι δυνατό να καλυφτεί, ιδίως αν είναι ίδιον του χαρακτήρα.






