Κυριακή 1 Μαρτίου. Θέατρο "Μίκης Θεοδωράκης" Ημέρα Μνήμης για τα 57 θύματα του δυστυχήματος των Τεμπών. Ημέρα Μνήμης για τον Παναγιώτη, τον Βαγγέλη, τον Νίκο και το Γιώργο! τους δικούς μας Ανθρώπους, τους Ανθρώπους του Ελευθερίου Κορδελιού που έχασαν την ζωή τους στο εν λόγω δυστύχημα! Ο Σταυρός της απώλειας δυσβάσταχτος για τις Οικογένειες τους, …
Ημέρα Μνήμης για τα 57 θύματα του δυστυχήματος των Τεμπών στο «Μίκης Θεοδωράκης»

Κυριακή 1 Μαρτίου. Θέατρο “Μίκης Θεοδωράκης”
Ημέρα Μνήμης για τα 57 θύματα του δυστυχήματος των Τεμπών.
Ημέρα Μνήμης για τον Παναγιώτη, τον Βαγγέλη, τον Νίκο και το Γιώργο! τους δικούς μας Ανθρώπους, τους Ανθρώπους του Ελευθερίου Κορδελιού που έχασαν την ζωή τους στο εν λόγω δυστύχημα!
Ο Σταυρός της απώλειας δυσβάσταχτος για τις Οικογένειες τους, για τους Συγγενείς τους, που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση.
Θέλαμε να απαλύνουμε αυτό το βάρος, αυτόν τον πόνο. Να τους προσφέρουμε μια ζεστή ανθρώπινη αγκαλιά, ένα χαμόγελο ένα μήνυμα ότι δεν είναι μόνοι τους σε αυτόν τον Γολγοθά!
Σε ένα κατάμεστο θέατρο, παρουσιάστηκε η μουσική κωμωδία “Είς υγείαν των ερώτων”.

Μια κωμωδία αφιερωμένη στον έρωτα, το γέλιο, την ζωή, όπως ήταν δηλαδή ο Γιώργος, ο Νίκος, ο Βαγγέλης και ο Γιός του ο Παναγιώτης!
Ευχαριστούμε θερμά

την θεατρική ομάδα νέων της “Γειά Χαρά”
και το μουσικό σχήμα
“Οι Ταξιδευτές της Μουσικής” για την πολύ όμορφη δουλειά τους.

Το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου Κορδελιού για την οργάνωση της εκδήλωσης.
Το 1ο Γυμνάσιο Ελευθερίου Κορδελιού ήταν το σχολείο του Παναγιώτη Μπουρνάζη, που ήταν και το μικρότερο ηλικιακά θύμα.
Όλους και όλες Εσάς που γεμίσατε ασφυκτικά το θέατρο και δώσατε ώθηση στους συγγενείς να συνεχίσουν τον αγώνα τους!!
Τα πολλά τρόφιμα που συγκεντρώθηκαν ήταν ένα μνημόσυνο και δώθηκαν στην φιλανθρωπική ομάδα “Προσφέρω από καρδιάς” η οποία εδρεύει και στηρίζει οικογένειες του Ελευθερίου Κορδελιού.
Ο Δημήτρης Μπουρναζης Γιός του Βαγγέλη και αδερφός του Παναγιώτη, με δύναμη ψυχής ζήτησε να είμαστε δίπλα τους μέχρι το τέλος.
Θα είμαστε δίπλα σας.
Στην Μνήμη.
Στην Αλήθεια.
Στην δικαίωση.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΌΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!
Ανάρτηση της Αντιδημαρχία Πολιτισμού Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου












