Κινητοποιήσεις έξω από το νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ – Συνάντηση Ά. Γεωργιάδη με αντιπροσωπεία υγειονομικών

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο υπουργός Υγείας προκειμένου να εγκαινιάσει τη νέα Οφθαλμολογική Κλινική. Από νωρίς το πρωί, πραγματοποιείται διαμαρτυρία υγειονομικών έξω από το νοσοκομείο. Μόλις έφτασε ο Άδωνις Γεωργιάδης, πήγε στο σημείο και συνομίλησε μαζί τους. Του είπαν ότι επιθυμούν να έχουν μία ολιγόλεπτη συνάντηση μαζί του και ο υπουργός απάντησε θετικά …

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο υπουργός Υγείας προκειμένου να εγκαινιάσει τη νέα Οφθαλμολογική Κλινική.

Από νωρίς το πρωί, πραγματοποιείται διαμαρτυρία υγειονομικών έξω από το νοσοκομείο. Μόλις έφτασε ο Άδωνις Γεωργιάδης, πήγε στο σημείο και συνομίλησε μαζί τους. Του είπαν ότι επιθυμούν να έχουν μία ολιγόλεπτη συνάντηση μαζί του και ο υπουργός απάντησε θετικά προκειμένου αντιπροσωπεία των υγειονομικών να συναντηθεί μαζί του.

Τα θέματα, που θέλουν να προτάξουν οι υγειονομικοί στη συζήτηση με τον Άδωνι Γεωργιάδη είναι η ενίσχυση τόσο του ιατρικού όσο και του νοσηλευτικού προσωπικού στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, η ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά αλλά και τα ρεπό, που έχουν να λαμβάνουν.

Πηγή: ertnews.gr

Please follow and like us: