Κλειστό θα παραμείνει και στις 16-17 Φεβρουαρίου το 4ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου, μετά από απόφαση του Δημάρχου του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου, εξαιτίας της βλάβης στο σύστημα κεντρικής θέρμανσης. Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, τα τεχνικά συνεργεία εργάζονται ήδη για την αποκατάσταση του προβλήματος από την προηγούμενη Τετάρτη, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες. Η απόφαση λήφθηκε σε …
Κλειστό το 4ο νηπιαγωγείο Ευόσμου στις 16-17/2

Κλειστό θα παραμείνει και στις 16-17 Φεβρουαρίου το 4ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου, μετά από απόφαση του Δημάρχου του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου, εξαιτίας της βλάβης στο σύστημα κεντρικής θέρμανσης.
Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, τα τεχνικά συνεργεία εργάζονται ήδη για την αποκατάσταση του προβλήματος από την προηγούμενη Τετάρτη, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες.
Η απόφαση λήφθηκε σε συνέχεια ενημέρωσης που έλαβε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, και κρίθηκε αναγκαία για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των νηπίων και του προσωπικού.
Η επαναλειτουργία του σχολείου προβλέπεται στις 18 Φεβρουαρίου.
Υπενθυμίζεται πως το σχολείο ήταν κλειστό από την από την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου έως και την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου λόγω των ίδιων έργων.






