«Κοπή της βασιλόπιτάς μου, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026, στις 19:00, στο κέντρο "Σταύρος" στην Ευκαρπία. Θα είναι μια όμορφη ευκαιρία να συναντηθούμε, να ανταλλάξουμε ευχές και απόψεις για τη νέα χρονιά και να περάσουμε ένα ευχάριστο απόγευμα. Η παρουσία σας θα με τιμήσει ιδιαίτερα και θα δώσει ξεχωριστό τόνο στην εκδήλωση. …
Κοπή βασιλόπιτας του Γιώργου Κομνηνού στις 18/2 στον «Σταύρο»

«Κοπή της βασιλόπιτάς μου, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026, στις 19:00, στο κέντρο “Σταύρος” στην Ευκαρπία.
Θα είναι μια όμορφη ευκαιρία να συναντηθούμε, να ανταλλάξουμε ευχές και απόψεις για τη νέα χρονιά και να περάσουμε ένα ευχάριστο απόγευμα.
Η παρουσία σας θα με τιμήσει ιδιαίτερα και θα δώσει ξεχωριστό τόνο στην εκδήλωση.
Προκειμένου να οργανώσουμε καλύτερα τη βραδιά, θα σας παρακαλούσα πολύ να μου επιβεβαιώσετε την παρουσία σας.
Με εκτίμηση και φιλικούς χαιρετισμούς,
Γιώργος Κομνηνός
Τομεάρχης Πολιτισμού & Πολιτευτής Α’ Θεσσαλονίκης
Ελληνική Λύση – Κυριάκος Βελόπουλος».








