Κύριε Βόγγαλη, καλό είναι να αποδέχεστε την κριτική

Άλλη μια «απάντηση» αποφάσισε να δώσει ο κος. Βόγγαλης, ο οποίος επιχείρησε να δείξει πως όσα αναφέρθηκαν για το άτομό του (όχι αυθαίρετα και για συκοφαντία, αλλά έπειτα από σειρά αναρτήσεων και δημοσίων τοποθετήσεών του ρίχνοντας βολές προς πάσα κατεύθυνση και συχνά χωρίς βάση) και για την «φήμη» του στο Κορδελιό, δεν ισχύουν. Είναι σαφές …

Όταν το ψέμα αποτελεί δεύτερη φύση

Άλλη μια «απάντηση» αποφάσισε να δώσει ο κος. Βόγγαλης, ο οποίος επιχείρησε να δείξει πως όσα αναφέρθηκαν για το άτομό του (όχι αυθαίρετα και για συκοφαντία, αλλά έπειτα από σειρά αναρτήσεων και δημοσίων τοποθετήσεών του ρίχνοντας βολές προς πάσα κατεύθυνση και συχνά χωρίς βάση) και για την «φήμη» του στο Κορδελιό, δεν ισχύουν.

Είναι σαφές πως γελάει όλο το Ελευθέριο-Κορδελιό, και ιδίως ο φωτογράφος με τα όσα αναφέρει στην ανάρτησή του καθώς το ποιόν σας, κε. Βόγγαλη, είναι γνωστό και μη εξαιρετέο. Σε όλους.

Εσείς δεν είστε που κυνηγήσατε λυσσαλέα τον κο. Λαφαζανίδη, αντί να του φιλάτε τα χέρια που σας τράβηξε από τον βούρκο και τις λάσπες;

Και του το ανταποδώσατε, πετώντας λάσπη στον ανεμιστήρα.

Πάγια τακτική, αφού το ίδιο κάνατε και με όλους τους υπόλοιπους δημάρχους.

Τα ίδια και με τον κο. Σούλα.

Τα ίδια και με τον κο. Μανδαλιανό.

Τώρα με τον κο. Αλεξανδρίδη.

Τα ίδια κάνατε και στην πορεία σας στον συνδικαλισμό με την αντίπαλη παράταξη.

Μιλάει ο αυτορποσδιοριζόμενος ως αριστερότερος της Αριστεράς, που μόνο λόγια και συκοφαντίες έχει να επιδείξει.

Χωρίς έργο, χωρίς αποδείξεις.

Δεν είστε τιμητής των πάντων κε. Βόγγαλη.

Και, καλό είναι να αποδέχεστε την κριτική. Ο ίδιος επιλέξατε να αναδειχθείτε σε δημόσιο πρόσωπο. Και όταν η κριτική είναι δίκαιη, ειλικρινής και στοιχειοθετημένη, θα πρέπει να την δέχεστε.

Please follow and like us: