Σειρά επαφών με τέσσερις υφυπουργούς της κυβέρνησης σε αντίστοιχο αριθμό υπουργείων είχε, σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν σε εμάς, κατά τη διάρκεια παρουσίας του στην Αθήνα ο δήμαρχος Κορδελιού - Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης. Ο δήμαρχος βρέθηκε στα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας, Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπου έθεσε στο τραπέζι και ζήτησε την επίλυση συγκεκριμένων θεμάτων που απασχολούν τους δημότες …
Λευτέρης Αλεξανδρίδης: Οι επαφές με 4 υφυπουργούς και η πίεση που φέρνει αποτελέσματα

Σειρά επαφών με τέσσερις υφυπουργούς της κυβέρνησης σε αντίστοιχο αριθμό υπουργείων είχε, σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν σε εμάς, κατά τη διάρκεια παρουσίας του στην Αθήνα ο δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης.
Ο δήμαρχος βρέθηκε στα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας, Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπου έθεσε στο τραπέζι και ζήτησε την επίλυση συγκεκριμένων θεμάτων που απασχολούν τους δημότες Κορδελιού – Ευόσμου, καθώς και τη δημιουργία απαραίτητων υποδομών για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους.
Η αντιμετώπιση σημαντικών ζητημάτων προϋποθέτουν αποφάσεις και ενέργειες που ξεπερνούν τα όρια των αρμοδιοτήτων της τοπικής αυτοδιοίκησης και οι πιέσεις του Λευτέρη Αλεξανδρίδη προς την κεντρική εξουσία είναι συνεχείς. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης του με υφυπουργό, στον οποίο ο Λευτέρης Αλεξανδρίδης ασκεί έντονη πίεση εδώ και ένα χρόνο για συγκεκριμένο ζήτημα, πληροφορίες αναφέρουν ότι άκουσε από το στέλεχος της κυβέρνησης να του λέει τα εξής: «Δήμαρχε, από το να συνεχίσω να υφίσταμαι αυτήν την πίεση, δεν έχω άλλη επιλογή, από το να υλοποιήσω αυτό που ζητάς».







