Την ανάρτηση του Χρήστου Αντίνου στο Facebook για τον Βασίλη Βόγγαλη σχολίασε η πρώην Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Ελευθερίου-Κορδελιού, Μαρία Πασχαλίδου. Στο σχόλιο της κάνει λόγο για ανηθικότητα και λασπολογία ενώ αναφέρεται στις αξίες που άλλαξε στο πέρασμα των χρόνων. Αναλυτικότερα έγραψε: «Πόσα τηλέφωνα, πόσα " σε παρακαλώ" για να ψηφίσουμε….και το κάναμε …
Μ. Πασχαλίδου: «Θα συνεχίσεις την λασπολογία, τις κραυγές και την άνανδρη επίθεση…»

Την ανάρτηση του Χρήστου Αντίνου στο Facebook για τον Βασίλη Βόγγαλη σχολίασε η πρώην Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Ελευθερίου-Κορδελιού, Μαρία Πασχαλίδου. Στο σχόλιο της κάνει λόγο για ανηθικότητα και λασπολογία ενώ αναφέρεται στις αξίες που άλλαξε στο πέρασμα των χρόνων.
Αναλυτικότερα έγραψε:
«Πόσα τηλέφωνα, πόσα ” σε παρακαλώ” για να ψηφίσουμε….και το κάναμε ενσυνείδητα υποστηρίζοντας το δίκαιο και το σωστό, βάζοντας πλάτη ώστε να εξυπηρετηθούν οι εργαζόμενες και να εξυπηρετηθεί το δημόσιο συμφέρον στον Δήμο μας. Μαντέψτε τι έγινε….ο άνθρωπος αυτός με την ιδιότητα του συνδικαλιστή κατέβηκε στον πολιτικό στίβο της τοπικής κοινωνίας από την πλευρά αυτών που χρόνια κατηγορούσε …..Ο αγωνιστής των εργαζομένων πήγε με τους “εργοδότες” αψηφώντας τις ίδιες του τις αξίες κι έκανε χρήση όλων των “πελατειακών του σχέσεων “ που του έδινε η θέση ευθύνης από την οποία διοικούσε. Κι όλα αυτά, ας κάνουμε τα στραβά μάτια κι ας τα προσπεράσουμε ….αλλά το να βγαίνεις με τόση ευκολία και με αισχρό και ανήθικο λόγο να κατηγορείς γιατί έτσι, γιατί μπορείς, όλους όσους σου στάθηκαν, πείστηκαν για τις καλές σου προθέσεις, ειλικρινά με ξεπερνάει. Γνωρίζω πως θα συνεχίσεις την λασπολογία, τις κραυγές και την άνανδρη επίθεση γιατί μόνο έτσι μπορείς να επιβιώσεις , να φαίνεσαι, γιατί η Δημοκρατία κι ο σεβασμός ,η ηθική, οι αρχές και οι αξίες είναι από καιρό καταπατημένες. Κι έχω την αίσθηση πως θα το αποδείξεις σύντομα….».







