Η εικόνα στην παράνομη χωματερή στην περιοχή της Διαλογής Ευόσμου είναι αποκαρδιωτική. Οι παράνομες χωματερές στην περιοχή συνεχίζουν να αποτελούν πρόβλημα παρά τις συνεχείς προσπάθειες του δήμου Κορδελιού-Ευόσμου να το αντιμετωπίσει. Για τα μέτρα που έχει λάβει ο δήμος, μίλησε στην εκπομπή “Μέρα με Χρώμα” της ΕΡΤ3, ο αντιδήμαρχος καθαριότητας του δήμου, κ. Γιώργος Μαξούρας. …
Μαξούρας για χωματερή: «Τρεις φορές ήρθαμε και ξαναγέμισε»

Η εικόνα στην παράνομη χωματερή στην περιοχή της Διαλογής Ευόσμου είναι αποκαρδιωτική. Οι παράνομες χωματερές στην περιοχή συνεχίζουν να αποτελούν πρόβλημα παρά τις συνεχείς προσπάθειες του δήμου Κορδελιού-Ευόσμου να το αντιμετωπίσει. Για τα μέτρα που έχει λάβει ο δήμος, μίλησε στην εκπομπή “Μέρα με Χρώμα” της ΕΡΤ3, ο αντιδήμαρχος καθαριότητας του δήμου, κ. Γιώργος Μαξούρας.
“Είχαμε ένα μεγάλο πρόβλημα με τις αυτοσχέδιες, παράνομες χωματερές στην περιοχή των Ελληνικών Πετρελαίων. Πάρα πολλοί τόνοι, που με κόπους και βάσανα μπορέσαμε και τα σηκώσαμε όλα. Μας απομένει τώρα εδώ αυτός ο χώρος ο οποίος είναι τραγικός. Έχει αδειάσει και επί παλιάς διοίκησης, αλλά και με την σημερινή διοίκηση του κ. Αλεξανδρίδη. Τρεις φορές ήρθαμε και ξαναγέμισε”, τόνισε ο ίδιος.
Ο χωματόδρομος στην περιοχή είχε κλείσει από τα σκουπίδια με αποτέλεσμα άνθρωποι που εργάζονται στις βιομηχανίες και τα κτήρια της περιοχής να μην μπορούν να προσεγγίσουν τον χώρο εργασίας τους.
Συνέχισε λέγοντας πως συγκεντρώθηκαν και απομακρύνθηκαν 2.000 τόνοι ογκωδών αντικειμένων ενώ εξήγησε πως υπάρχουν πέντε φορτηγά τα οποία μαζεύουν κλαδιά, ογκώδη και μπάζα σε καθημερινή βάση.







