Ο δήμαρχος του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου Λευτέρης Αλεξανδρίδης, δημοσίευσε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα όσο αφορά την συμπερίληψη του Ελευθέριου, στην ονομασία του δήμου. Αναφέρει μεταξύ άλλων την προεκλογική δέσμευση του για το συγκεκριμένο θέμα και την διαδικασία που ακολουθήθηκε μετά από την πρώτη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
Μήνυμα του Λευτέρη Αλεξανδρίδη για την συμπερίληψη του Ελευθερίου στην ονομασία του Δήμου

Ο δήμαρχος του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου Λευτέρης Αλεξανδρίδης, δημοσίευσε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα όσο αφορά την συμπερίληψη του Ελευθέριου, στην ονομασία του δήμου.
Αναφέρει μεταξύ άλλων την προεκλογική δέσμευση του για το συγκεκριμένο θέμα και την διαδικασία που ακολουθήθηκε μετά από την πρώτη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.







