Νατάσα Τσαουσίδου: Οι αρμοδιότητες που αναλαμβάνει στην ΔΕΕΠ ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης

Με μια ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, η Νατάσα Τσαουσίδου ενημέρωσε για την ανάληψη των αρμοδιοτήτων και των ευθυνών του τομέα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας Α' Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας. Αναλυτικότερα, έγραψε: Κύριες και Κύριοι αγαπητές νεοδημοκράτισσες & αγαπητοί νεοδημοκράτες Με ιδιαίτερη τιμή και συγκίνηση και …

Με μια ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, η Νατάσα Τσαουσίδου ενημέρωσε για την ανάληψη των αρμοδιοτήτων και των ευθυνών του τομέα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας Α’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας.

Αναλυτικότερα, έγραψε:

Κύριες και Κύριοι αγαπητές νεοδημοκράτισσες & αγαπητοί νεοδημοκράτες

Με ιδιαίτερη τιμή και συγκίνηση και με μεγάλο αίσθημα ευθύνης αναλαμβάνω με χαρά και με όρεξη για δουλειά, τις αρμοδιότητες του τομέας της Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της ΔΕΕΠ Νέας Δημοκρατίας Α Θεσσαλονίκης.

Η εμπιστοσύνη του πρώην Προέδρου της ΔΕΕΠ Θεόδωρου Μητράκα αλλά και του νέου μας Πρόεδρου Νίκου Πατσέα, τους οποίους και δημοσίως ευχαριστώ …. αποτελεί για μένα όχι μόνο αναγνώριση και εμπιστοσύνη στις δυνατότητες και στις ικανότητες μου, αλλά με γεμίζει και με δύναμη και με αγάπη για καθημερινό αγώνα υπέρ των αξιών του κόμματος μας, γιατί για μας, η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΕΓΓΥΗ δεν είναι απλώς ένας ΑΚΟΜΗ πολιτικός όρος· αλλά είναι μια ουσιαστική ανθρώπινη στάση ζωής και τα ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ δεν είναι λόγια και οράματα… αλλά βρίσκονται στον πυρήνα των αξιών της παράταξής μας που υπερασπίζεται την αξιοπρέπεια, την ισότητα και την ισοτιμία.

Νεοδημοκράτες και Νεοδημοκράτισσες

Αναλαμβάνω τα νέα μου καθήκοντα σε μια περίοδο γεμάτη προκλήσεις και προβλήματα, αλλά και στον απόηχο του 12ημέρου των Χριστουγέννων που μας υπενθύμισε ότι η αξία της αγάπης, της προσφοράς και της ελπίδας, είναι να σταθούμε ο ένας δίπλα στον άλλον με κατανόηση και ανθρωπιά, να ενισχύσουμε τους δεσμούς μας και να πιστέψουμε ξανά στην ανθρώπινη δύναμη όχι 12 αλλά 365 μέρες…της νέας χρονιάς.

Εύχομαι σε όλους από καρδιάς Καλή Χρονιά και όλα…. ΔΕΞΙΆ…

Please follow and like us: