Νέα Συνάντηση Λέσχης Ανάγνωσης της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ευόσμου

Το μυθιστόρημα της Ευγενίας Φακίνου με τίτλο “Το τρένο των νεφών”, πραγματεύεται η νέα συνάντηση της Λέσχης Ανάγνωσης της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ευόσμου, που διοργανώνει η Αντιδημαρχία Παιδείας, Σχολικής Στέγης, Προσχολικής Αγωγής και Δραστηριοτήτων, την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου στις 19.00 στο χώρο της Βιβλιοθήκης (Μ. Αλεξάνδρου 57).

Την ανάλυση του βιβλίου της βραβευμένης συγγραφέα θα πραγματοποιήσει ο Φιλόλογος, Κριτικός Θεάτρου Ευθύμιος Ιωαννίδης, σε μια εις βάθος προσέγγιση του έργου και των θεμάτων που πραγματεύεται.

Οι συναντήσεις της Λέσχης Ανάγνωσης απευθύνονται σε όλους τους βιβλιόφιλους και πραγματοποιούνται κάθε δεύτερη Παρασκευή του μήνα, στις 19.00.

Είσοδος Ελεύθερη.

Πληροφορίες: 2310 762 400

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Λένε πως είναι ένα τρένο-φάντασμα, που, αφού φύγει από το σταθμό, βγαίνει από τις ράγες του, χώνεται στα νέφη και χάνεται. Ότι ταξιδεύει ακυβέρνητο και πως όταν φτάσει στο τέρμα του, που είναι και το τέλος του κόσμου, οι επιβάτες έχουν χάσει τα νιάτα τους. Ο Κανένας όμως, αν και ήταν μόνο δέκα χρονών, δεν τα πίστευε αυτά και ανέβηκε στο τρένο με τη μικρή Ρεβέκα, αναζητώντας τον άγνωστο πατέρα του. Στο τρένο των νεφών θα συναντήσει χρυσοθήρες και Ινδιάνους που λένε θαυμαστές ιστορίες, βασιλιάδες και κονκισταδόρες, την Εβίτα Περόν και τον Ωνάση, δωσίλογους κι εγκληματίες πολέμου, τον στρατηγό Μπολίβαρ και τον Τσε Γκεβάρα, αλλά και τον ποιητή που γεννήθηκε σ’ εφτά πόλεις. Μια οδύσσεια του Κανένα ή του Καθένα.

Please follow and like us: