Νέο σύστημα θέρμανσης στο 4ο & 18ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου – Σε λειτουργία τα σχολεία την Πέμπτη 19/2

Κανονικά θα λειτουργήσουν την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2026 το 4ο και το 18ο Νηπιαγωγείου Ευόσμου, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τοποθέτησης νέου συστήματος κεντρικής θέρμανσης που απαιτούνταν για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και την απρόσκοπτη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Κανονικά θα λειτουργήσουν την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2026 το 4ο και το 18ο Νηπιαγωγείου Ευόσμου, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τοποθέτησης νέου συστήματος κεντρικής θέρμανσης που απαιτούνταν για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και την απρόσκοπτη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Please follow and like us: