Ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Λ. Αλεξανρίδης εύχεται καλά Χριστούγεννα!

Ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Λευτέρης Αλεξανδρίδης και το Δημοτικό Συμβούλιο εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!

Ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Λευτέρης Αλεξανδρίδης και το Δημοτικό Συμβούλιο εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!

Please follow and like us: