Ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Λευτέρης Αλεξανδρίδης και το Δημοτικό Συμβούλιο εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!
Ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Λευτέρης Αλεξανδρίδης και το Δημοτικό Συμβούλιο εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!
