Ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα δείγματα γραφής της Γραμμής του Πολίτη που έχει θέσει σε λειτουργία ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου από τις αρχές Φεβρουαρίου. Απ’ ό,τι μαθαίνουμε, οι δημότες «αγκαλιάζουν» την πρωτοβουλία του δήμου για την ενίσχυση των υπηρεσιών και τον καλύτερο και ταχύτερο συντονισμό τους για την επίλυση ζητημάτων της καθημερινότητας. «Επικοινωνώ – …
Ο κόσμος «αγκαλιάζει» τη Γραμμή του Πολίτη

Ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα δείγματα γραφής της Γραμμής του Πολίτη που έχει θέσει σε λειτουργία ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου από τις αρχές Φεβρουαρίου. Απ’ ό,τι μαθαίνουμε, οι δημότες «αγκαλιάζουν» την πρωτοβουλία του δήμου για την ενίσχυση των υπηρεσιών και τον καλύτερο και ταχύτερο συντονισμό τους για την επίλυση ζητημάτων της καθημερινότητας.
«Επικοινωνώ – Ενημερώνονται – Συμμετέχω» είναι το μότο της Γραμμής του Πολίτη, όπου ο δημότης συμμετέχει ενεργά στην καθημερινή «μάχη» για τη βελτίωση της καθημερινότητας στο δεύτερο μεγαλύτερο δήμο της Βόρειας Ελλάδας. Ο πολίτης καλεί στα τηλέφωνα 2310387036 και 15388, ενημερώνει για το πρόβλημα που έχει εντοπίσει και μέσα σε 48 ώρες ο δήμος επικοινωνεί μαζί του, για να τον ενημερώσει υπεύθυνα για το πώς και πότε αυτό θα επιλυθεί. Ή, ακόμη καλύτερα, εάν έχει ήδη επιλυθεί.
Παρότι η Γραμμή του Δημότη λειτουργεί εδώ και λίγες μόλις εβδομάδες, αρκετοί είναι οι δημότες που συμμετέχουν ήδη ενεργά στην προσπάθεια, ενημερώνοντας τον δήμο για προβλήματα που εντοπίζουν, όπως καμένες λάμπες, δέντρα που θέλουν κλάδεμα, ογκώδη κ.α., συμβάλλοντας, έτσι, στην καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου και την ταχύτερη επίλυση μικρότερων ή μεγαλύτερων ζητημάτων.
Οι δημότες γίνονται μέρος της λύσης και αυτό μόνο αισιόδοξο μπορεί να θεωρηθεί για έναν μεγάλο δήμο που για πολλά χρόνια είχε αφεθεί στην τύχη του…







