Άλλη μια ταραχώδης εβδομάδα πέρασε στον δήμο Κορδελιού Ευόσμου, με τους δημοτικούς σύμβουλους να αποχωρούν από το δημοτικό συμβούλιο κατά την συνεδρίαση απολογισμού των πεπραγμένων της διοίκησης αλλά και με το τριήμερο πένθος που κήρυξε ο δήμος. Για την πρώτη περίπτωση, λέχθηκαν και γράφτηκαν πολλά. Πάλι όμως, στο επίκεντρο δε βρέθηκε η κίνηση της αποχώρησης …
Οι παρατρεχάμενοι της «αντιπολίτευσης»

Άλλη μια ταραχώδης εβδομάδα πέρασε στον δήμο Κορδελιού Ευόσμου, με τους δημοτικούς σύμβουλους να αποχωρούν από το δημοτικό συμβούλιο κατά την συνεδρίαση απολογισμού των πεπραγμένων της διοίκησης αλλά και με το τριήμερο πένθος που κήρυξε ο δήμος.
Για την πρώτη περίπτωση, λέχθηκαν και γράφτηκαν πολλά. Πάλι όμως, στο επίκεντρο δε βρέθηκε η κίνηση της αποχώρησης αλλά αυτοί που παρέμειναν. Γιατί, ήταν άλλη μια αφορμή για εικασίες περί σύμπλευσης ανεξάρτητων με την διοίκηση και τα λοιπά και τα λοιπά, όπως συχνά θέλουν να αφήνουν υπόνοιες. Είναι γνωστό άλλωστε, αν δεν εκφράσεις τη διαφωνία σου με εκκωφαντικές κινήσεις και απαξίωση, έχεις συμφέρον. Το ακούσαμε και αυτό.
Και φυσικά, σε όλα αυτά υπόνοιες για σελίδες τύπου «Ομάδα αλήθειας» και όλες αυτές οι κωμικές φιοριτούρες εντυπωσιασμού.
Γιατί, φυσικά, αν υπάρξουν άρθρα που δεν δαιμονοποιούν τον δήμο και τον δήμαρχο Κορδελιού Ευόσμου, πρόκειται για «ομάδα αλήθειας» ενώ αντιθέτως είναι πολύ ενημερωτικό το περιεχόμενο λασπολογίας και χλευασμού όλης της διοικητικής παράταξης.
Όταν όλα τα άρθρα εκείνων που εξελέγησαν από σπόντα ή όσων δεν πέτυχαν κατά τη διάρκεια της θητείας τους σε διοίκηση είναι καταπέλτες- και όχι με πολιτικά κριτήρια. Είναι προσβολές και εικασίες.
Αντιθέτως, μέχρι και πως δώσανε βορά δημοτικούς συμβούλους στους φανατικούς του ΠΑΟΚ διαβάσαμε, ήμαρτον.
Και όλα αυτά, για να γράφονται και να λέγονται μόνο τα αρνητικά και τα κακά του δήμου. Φυσικά, στην εξουσία πρέπει να ασκείται κριτική και αυτό είναι γνωστό σε όλους, αν θέλουμε να συνεχίζεται το έργο. Αλλά το να παραβλέπεις κάθε έργο και να το αποδίδεις σε τύχη ή τρίτους παράγοντες, δεν είναι γόνιμη κριτική. Είναι εμμονή.
Tην ενότητα πρέπει να την θέλουν όλοι αλλά με αποχωρήσεις από το δημοτικό συμβούλιο, καταψήφιση προυπολογισμών, καταγγελίες και προσφυγές- επώνυμες ή ανώνυμες- το μόνο που προκαλεί η αντιπολίτευση είναι η υποβάθμιση του Δημοτικού Συμβουλίου και όχι κάποια θετική αλλαγή.
Αντί να γίνουν βήματα για ενότητα και προαγωγή του δήμου εκεί όπου του αξίζει να είναι, αναλωνόμαστε σε μικροπολιτικές εντυπωσιασμού. Αν η αντιπολίτευση δεν είναι ενεργή ΕΝΤΟΣ συμβουλίου και αν η διοίκηση δεν έχει «αυτιά ανοιχτά», δεν μπορεί να έρθει ο δήμος σε μια καλή κατάσταση.
Υ.Γ. Το να προσπαθείς να πλασαριστείς ως «λιγότερο κακό» για τον δήμο δεν είναι αντιπολίτευση.
Ο ΚΟΥΚΛΟΥΤΖΑΛΗΣ







