Ο δήμαρχος Κορδελιού–Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, ανακοίνωσε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 18 Μαρτίου 2026 ότι ολοκληρώθηκε η επικαιροποίηση των μελετών για το στάδιο και το κολυμβητήριο που βρίσκονται πάνω από την περιφερειακή οδό. Παράλληλα, ανέφερε πως σύντομα θα παρουσιαστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο το απαιτούμενο ποσό για την ολοκλήρωση των ημιτελών έργων, με στόχο τη …
Ολοκληρώθηκαν οι μελέτες για στάδιο και κολυμβητήριο – Σε αναζήτηση χρηματοδότησης για την αποπεράτωση

Ο δήμαρχος Κορδελιού–Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, ανακοίνωσε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 18 Μαρτίου 2026 ότι ολοκληρώθηκε η επικαιροποίηση των μελετών για το στάδιο και το κολυμβητήριο που βρίσκονται πάνω από την περιφερειακή οδό. Παράλληλα, ανέφερε πως σύντομα θα παρουσιαστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο το απαιτούμενο ποσό για την ολοκλήρωση των ημιτελών έργων, με στόχο τη διεκδίκηση της αναγκαίας χρηματοδότησης.
Ο δήμαρχος είχε μιλήσει για το θέμα και στην εκπομπή Αυτοδιοίκηση στο κανάλι της Βουλής.






