Το 20ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου συνδιοργανώνουν ομιλία-συζήτηση την Παρασκευή 30/01 και ώρα 7:00μ.μ. στην Κατακόμβη του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, με εισηγητή τον διακεκριμένο συγγραφέα-ψυχίατρο-ψυχοθεραπευτή, Ιάκωβο Μαρτίδη με τίτλο «Βία ανηλίκων: Αίτια, αντιμετώπιση και ο ρόλος των γονέων».. Αναλυτικά, σε ανάρτηση στο Facebook ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 20ο …
Ομιλία με θέμα τη βία των ανηλίκων στις 30/1

Το 20ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου συνδιοργανώνουν ομιλία-συζήτηση την Παρασκευή 30/01 και ώρα 7:00μ.μ. στην Κατακόμβη του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, με εισηγητή τον διακεκριμένο συγγραφέα-ψυχίατρο-ψυχοθεραπευτή, Ιάκωβο Μαρτίδη με τίτλο «Βία ανηλίκων: Αίτια, αντιμετώπιση και ο ρόλος των γονέων»..
Αναλυτικά, σε ανάρτηση στο Facebook ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 20ο Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, αναφέρει:
«Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας συνδιοργανώνει με το 2ο ΔΣ Ευόσμου, μια εξαιρετική ομιλία-συζήτηση την Παρασκευή 30/01 και ώρα 7:00μ.μ. στην Κατακόμβη του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, με εισηγητή τον διακεκριμένο συγγραφέα-ψυχίατρο-ψυχοθεραπευτή κύριο Ιάκωβο Μαρτίδη.
Η σημαντική επίσκεψη του κυρίου Μαρτίδη, είναι μια ευκαιρία να συμμετάσχουμε όλοι σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ζωντανή συζήτηση με ένα θέμα που απασχολεί όλους τους γονείς.
Ο Σύλλογος μας θα αγοράσει βιβλία του κυρίου Μαρτίδη και θα τα διαθέσει δωρεάν μετά από κλήρωση που θα γίνει ανάμεσα στους συμμετέχοντες στην εκδήλωση.
Η είσοδος είναι δωρεάν και ελεύθερη σε όλο τον κόσμο!!!»








