Με μια ανακοίνωση στο Facebook, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου ανέφερε πως σε επικοινωνία με τη Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Παιδείας, ενημερώθηκαν πως το 6ο Γυμνάσιο και το 3ο Λύκειο Ευόσμου δε θα μετατραπούν σε Ωνάσεια. Βέβαια, δεν υπάρχει κάτι επίσημο από πλευράς του Υπ. Παιδείας ενώ η δημοτική αρχή έχει …
Ωνάσεια Σχολεία: Για αποχαρακτηρισμό μιλά ο Σύλλογος Γονέων, καμία επίσημη τοποθέτηση από το Υπουργείο

Με μια ανακοίνωση στο Facebook, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου ανέφερε πως σε επικοινωνία με τη Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Παιδείας, ενημερώθηκαν πως το 6ο Γυμνάσιο και το 3ο Λύκειο Ευόσμου δε θα μετατραπούν σε Ωνάσεια.
Βέβαια, δεν υπάρχει κάτι επίσημο από πλευράς του Υπ. Παιδείας ενώ η δημοτική αρχή έχει πει προσφάτως πως τα Ωνάσεια Σχολεία στον δήμο θα λειτουργήσουν κανονικά.
Ο δήμαρχος έχει δηλώσει πως “πρέπει Ωνάσεια σχολεία να γίνουν οπωσδήποτε στην περιοχή” και πως «η ευκαιρία του Ωνάσειου σχολείου, δεν θα είναι για πάντα».
«Είναι η περιοχή με τους περισσότερους νέους τα έχουμε ανάγκη και πρέπει να γίνουν. Ταυτόχρονα όμως θα πρέπει να βρούμε και λύσεις για τα παιδιά τα οποία ίσως να μην χωρέσουν εκεί, γιατί από ότι γνωρίζουμε το 80-85% φτάνει η εντοπιότητα στα Ωνάσεια σχολεία, παρόλο που είναι θεσμοθετημένο το μόνο το 60% και αυτό έγινε για να μην βγει αντισυνταγματική η νομοθεσία. Φτάνει στο 80-85%. Πιστεύω στο δικό μας δήμο, επειδή έχουμε πάρα πολλά παιδιά, ίσως ξεπεράσουμε και το 85%. Άρα ελάχιστα θα είναι τα παιδιά που θα χρειαστεί να πάει σε κάποιο άλλο σχολείο του δήμου» ανέφερε σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη.






