Είναι πραγματικά εντυπωσιακό να βλέπει κανείς ανθρώπους που διοίκησαν τον Δήμο επί χρόνια, ανθρώπους που είχαν στα χέρια τους την ευθύνη, τα μέσα και τον χρόνο να δώσουν λύσεις, να εμφανίζονται σήμερα ως οι αυστηρότεροι τιμητές των πάντων. Ο πρώην δήμαρχος και στελέχη της προηγούμενης διοίκησης, αντί να κάνουν την αυτοκριτική τους για όσα δεν …
Όταν η αντιπολίτευση ξεκινά δύο χρόνια πριν τις εκλογές

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό να βλέπει κανείς ανθρώπους που διοίκησαν τον Δήμο επί χρόνια, ανθρώπους που είχαν στα χέρια τους την ευθύνη, τα μέσα και τον χρόνο να δώσουν λύσεις, να εμφανίζονται σήμερα ως οι αυστηρότεροι τιμητές των πάντων.
Ο πρώην δήμαρχος και στελέχη της προηγούμενης διοίκησης, αντί να κάνουν την αυτοκριτική τους για όσα δεν κατάφεραν να υλοποιήσουν, έχουν επιλέξει έναν διαφορετικό δρόμο: να αμφισβητούν, να καταγγέλλουν και να επιχειρούν να μηδενίσουν κάθε προσπάθεια της σημερινής διοίκησης.
Δύο χρόνια πριν από τις εκλογές έχει ήδη στηθεί ένας ολόκληρος μηχανισμός πολιτικής φθοράς. Μια πραγματική βιομηχανία καταγγελιών που παράγει καθημερινά αρνητισμό, υπερβολές και επιθέσεις. Δεν παρουσιάζει σχέδιο, δεν προτείνει λύσεις, δεν αναλαμβάνει ευθύνες για το παρελθόν. Απλώς αναζητά αφορμές για να δημιουργεί εντυπώσεις.
Το πιο παράδοξο είναι ότι πολλοί από αυτούς που σήμερα εμφανίζονται ως επικριτές ήταν οι ίδιοι αντιδήμαρχοι, συνεργάτες και στελέχη της διοίκησης που διαχειρίστηκε τα προβλήματα της πόλης επί σειρά ετών. Αν πράγματι είχαν τις λύσεις, γιατί δεν τις εφάρμοσαν όταν είχαν την εξουσία; Αν γνώριζαν τον δρόμο, γιατί δεν τον ακολούθησαν τότε;
Οι πολίτες θυμούνται. Θυμούνται ποιοι διοίκησαν, θυμούνται τι παρέλαβαν και τι παρέδωσαν. Θυμούνται ποια προβλήματα παρέμειναν άλυτα και ποια έργα έμειναν στα λόγια.
Σήμερα, αντί να συμβάλουν δημιουργικά, επιλέγουν να ηγούνται ενός κομματικού στρατού σχολίων, αναρτήσεων και διαρκούς αμφισβήτησης. Μιας τακτικής που δεν στοχεύει στην πρόοδο του τόπου αλλά στη φθορά των πολιτικών αντιπάλων.
Η κοινωνία όμως δεν ζητά επαγγελματίες καταγγέλλοντες. Ζητά αποτέλεσμα. Ζητά λύσεις. Ζητά σοβαρότητα. Και στο τέλος της ημέρας οι πολίτες αξιολογούν όλους μας όχι από τις αναρτήσεις και τα σχόλια, αλλά από το έργο, την παρουσία και την προσφορά μας στον τόπο.
Η πόλη έχει ανάγκη να προχωρήσει μπροστά. Όχι να επιστρέψει σε όσους είχαν την ευκαιρία να αλλάξουν τα πράγματα και δεν το έκαναν.
Ο ΚΟΥΚΛΟΥΤΖΑΛΗΣ







