Η Ελλάδα θρηνεί απ’ άκρη σε άκρη. Πέντε εργαζόμενες γυναίκες έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια ενός νυχτοκάματου, στην έκρηξη που σημειώθηκε στο εργοστάσιο της μπισκοτοβιομηχανίας «Βιολάντα», στα Τρίκαλα. Εφτά οπαδοί του ΠΑΟΚ άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο και άλλοι τρεις τραυματίστηκαν σε σοκαριστικό και τραγικό τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία, στο δρόμο …
Ούτε ο θρήνος δεν τους άγγιξε

Η Ελλάδα θρηνεί απ’ άκρη σε άκρη. Πέντε εργαζόμενες γυναίκες έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια ενός νυχτοκάματου, στην έκρηξη που σημειώθηκε στο εργοστάσιο της μπισκοτοβιομηχανίας «Βιολάντα», στα Τρίκαλα. Εφτά οπαδοί του ΠΑΟΚ άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο και άλλοι τρεις τραυματίστηκαν σε σοκαριστικό και τραγικό τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία, στο δρόμο για να παρακολουθήσουν την αγαπημένη τους ομάδα.
Σε τέτοιες στιγμές οι ψυχές βρίσκονται δίπλα στα θύματα, στους τραυματίες και στους συγγενείς και τα λόγια βγαίνουν πολύ δύσκολα από το στόμα. Αυτός είναι άγραφος νόμος της ίδιας της ανθρώπινης ύπαρξης απέναντι σε μία τραγωδία, απέναντι σε μία δυστυχία.
Ένας άγραφος άνομος, που προφανώς δεν ισχύει για μερίδα πολιτών και τοπικών παραγόντων του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, οι οποίοι σε αυτές τις βαριές ώρες για ολόκληρο τον ελληνισμό, έστρεψαν την πλάτη τους στη δυστυχία και με ελαφρά τη καρδία συνέχισαν να επιδίδονται σε αυτό που αποτελεί δευτέρα φύση τους. Να εξαπολύουν κατηγορίες σε βάρος της διοίκησης Λευτέρη Αλεξανδρίδη, γι’ αυτά που κατά τη δική τους γνώμη έκανε ή θα έπρεπε να κάνει. Δυστυχώς, δεν θέλησαν ή δεν κατάφεραν, ούτε για λίγες ώρες να νιώσουν μία μάνα που χάνει με τραγικό τρόπο το παιδί της ή ένα παιδί που χάνει με τραγικό τρόπο το γονιό του. Ντροπή…
Ο ΔΥΤΙΚΟΣ







