Στο Δημοτικό Συμβούλιο συζητήθηκε το βράδυ της Δευτέρας, 16 Δεκεμβρίου, το ζήτημα των ανταποδοτικών τελών του δήμου Κορδελιού Ευόσμου. Επί του πρακτέου, αποφασίστηκε να μην υπάρξει καμία περαιτέρω αύξηση στα ανταποδοτικά. Σημειώνεται ότι είναι η δεύτερη χρονιά που δεν υπάρχει αύξηση, έπειτα από την πρώτη αύξηση της τάξεως του 35% από την διοίκηση Αλεξανδρίδη. Ο …
Πού ήταν η πρόταση της μείζονος αντιπολίτευσης για τα ανταποδοτικά;

Στο Δημοτικό Συμβούλιο συζητήθηκε το βράδυ της Δευτέρας, 16 Δεκεμβρίου, το ζήτημα των ανταποδοτικών τελών του δήμου Κορδελιού Ευόσμου.
Επί του πρακτέου, αποφασίστηκε να μην υπάρξει καμία περαιτέρω αύξηση στα ανταποδοτικά. Σημειώνεται ότι είναι η δεύτερη χρονιά που δεν υπάρχει αύξηση, έπειτα από την πρώτη αύξηση της τάξεως του 35% από την διοίκηση Αλεξανδρίδη.
Ο δήμαρχος, Λευτέρης Αλεξανδρίδης τόνισε στο Δημοτικό Συμβούλιο πως η αύξηση αυτή ήταν αναπόφευκτη ενώ σημείωσε τα χαμηλά- παρά την αύξηση- ανταποδοτικά, συγκριτικά με άλλους δήμους τόσο εντός όσο και εκτός Θεσσαλονίκης.
Η μείζων αντιπολίτευση τάχθηκε υπέρ της μείωσης 5% που πρότεινε η κα. Πουρσανίδου. Που ήταν όμως η δική της πρόταση για τη μείωση των τελών;
Όχι μόνο δεν κατέβασε πρόταση, αλλά ψήφισε και την πρόταση της πρώην αντιδημάρχου που επί θητείας της έφερε αύξηση 35 τοις εκατό όταν ανέλαβε η διοίκηση Αλεξανδρίδη σε μια επεισοδιακή συνεδρίαση τότε, αφήνοντας μάλιστα σοβαρές αιχμές για την πρώην διοίκηση.
Η πρόσφατα ανεξαρτοποιημένη δημοτική σύμβουλος κατέθεσε πρόταση μείωσης των τελών 5 τοις εκατό και η μείζων αντιπολίτευση το υπερψήφισε.
Και άντε ο «ένας» είναι άπειρος και ο «άλλος» δεν έχει μιλήσει σχεδόν καθόλου. Ο έμπειρος κ. Σωτηράκης, όμως, σύρθηκε πίσω από την δημοτική σύμβουλο που μέχρι εχθές δεν έκανε και τα καλύτερα πολιτικά σχόλια για την πρώην διοίκηση Μανδαλιανού, δηλαδή για την παράταξή του;






