Σε τι ωφελεί ένας Εμπορικός Σύλλογος με εκτός λειτουργίας site;

Μάλλον έχει δίκαιο τελικά ο κ. Καμαρινός. Σε τι ωφελεί να υπάρχουν δυο Εμπορικοί Σύλλογοι στον δήμο; Σε τι ωφελούσε να ιδρυθεί δεύτερος Εμπορικός Σύλλογος το 2020, όταν μάλιστα δε μπορείς να έχεις το site σου λειτουργικό; Γιατί, πατώντας στην ιστοσελίδα του Εμπορικού Συλλόγου Ευόσμου Κορδελιού (ΕΜΣΕΚ) μέχρι τις 14:00 σήμερα, η σελίδα δεν ήταν …

Μάλλον έχει δίκαιο τελικά ο κ. Καμαρινός. Σε τι ωφελεί να υπάρχουν δυο Εμπορικοί Σύλλογοι στον δήμο;

Σε τι ωφελούσε να ιδρυθεί δεύτερος Εμπορικός Σύλλογος το 2020, όταν μάλιστα δε μπορείς να έχεις το site σου λειτουργικό;

Γιατί, πατώντας στην ιστοσελίδα του Εμπορικού Συλλόγου Ευόσμου Κορδελιού (ΕΜΣΕΚ) μέχρι τις 14:00 σήμερα, η σελίδα δεν ήταν «στον αέρα», είχε πέσει το site.

Πως, λοιπόν, δεσμεύεσαι να υποστηρίξεις τους επιχειρηματίες όταν το site σου δεν είναι λειτουργικό και δεν μπορούν να μπουν και να δουν έστω τα στοιχεία επικοινωνίας ή κάποιο πληροφοριακό περιεχόμενο οι ενδιαφερόμενοι;

Ίσως, να μην πήραν αρκετά χρήματα από την Λευκή Νύχτα κι έτσι στα λειτουργικά έξοδα να μην περιλαμβάνεται να τρέχουν και τη σελίδα τους σωστά.

Ποιος ξέρει…

Ο ΚΟΥΚΛΟΥΤΖΑΛΗΣ

Please follow and like us: