Τέλος καλό όλα καλά με το αγριογούρουνο που αναζητούσε τροφή το μεσημέρι της Κυριακής, 14 Δεκεμβρίου 2025 έξω από το 6ο Γυμνάσιο και το 3ο Λύκειο Ευόσμου. Αστυνομικοί μετέβησαν στο σημείο έτσι ώστε να το απομακρύνουν με ασφάλεια. Στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση και τελικά το ζώο παγιδεύτηκε και ο συναγερμός στην περιοχή έληξε. Με ανάρτησή του στο Facebook, …
Στη Δασική Υπηρεσία το αγριογούρουνο που αναζητούσε τροφή στον Εύοσμο

Τέλος καλό όλα καλά με το αγριογούρουνο που αναζητούσε τροφή το μεσημέρι της Κυριακής, 14 Δεκεμβρίου 2025 έξω από το 6ο Γυμνάσιο και το 3ο Λύκειο Ευόσμου.
Αστυνομικοί μετέβησαν στο σημείο έτσι ώστε να το απομακρύνουν με ασφάλεια.
Στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση και τελικά το ζώο παγιδεύτηκε και ο συναγερμός στην περιοχή έληξε.
Με ανάρτησή του στο Facebook, ο Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας και Υποδομών, Θεόδωρος Κατσούκας, ενημερώνει πως το αγριογούρουνο ανέλαβε η Δασική Υπηρεσία, η οποία φρόντισε για το ζώο.






