Στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΚΕΔΕ για τον νέο κώδικα τοπικής αυτοδιοίκησης βρέθηκε ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, μια μέρα μετά την απεργία της 16ης Δεκεμβρίου και της δυναμικής κινητοποίησης με σύνθημα «Οικονομικά Ισχυροί Δήμοι – Διαρκώς δίπλα στον πολίτη». Ο κ. Αλεξανδρίδης είχε αναφέρει στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας πως θα μετέβαινε στην …
Στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΚΕΔΕ ο Λ. Αλεξανδρίδης

Στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΚΕΔΕ για τον νέο κώδικα τοπικής αυτοδιοίκησης βρέθηκε ο δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, μια μέρα μετά την απεργία της 16ης Δεκεμβρίου και της δυναμικής κινητοποίησης με σύνθημα «Οικονομικά Ισχυροί Δήμοι – Διαρκώς δίπλα στον πολίτη».
Ο κ. Αλεξανδρίδης είχε αναφέρει στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας πως θα μετέβαινε στην Αθήνα για τις κινητοποιήσεις και με ανάρτηση του στο Facebook γνωστοποίησε την παρουσία του στην Συνέλευση.
Στην ανάρτηση έγραψε:
«Στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΚΕΔΕ για τον νέο κώδικα τοπικής αυτοδιοίκησης, μία ημέρα μετά τη δυναμική κινητοποίηση με κεντρικό σύνθημα «Οικονομικά Ισχυροί Δήμοι – Διαρκώς δίπλα στον πολίτη».
Διεκδικούμε το καλύτερο για το δήμο και τους συμπολίτες μας, αγωνιζόμαστε καθημερινά για να αλλάξουμε τον τόπο μας».
Δείτε την ανάρτηση:






