Συμβολικό κλείσιμο και του Δήμου Θεσσαλονίκης την Τρίτη

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα συμμετάσχει στην πανελλαδική κινητοποίηση που αποφάσισε για αύριο Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025 η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), με στόχο την ανάδειξη των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Δήμοι της χώρας, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του. Παράλληλα ο δήμος αναφέρει: «Την ημέρα αυτή οι δημοτικές υπηρεσίες θα παραμείνουν κλειστές για το …

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα συμμετάσχει στην πανελλαδική κινητοποίηση που αποφάσισε για αύριο Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025 η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), με στόχο την ανάδειξη των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Δήμοι της χώρας, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

Παράλληλα ο δήμος αναφέρει: «Την ημέρα αυτή οι δημοτικές υπηρεσίες θα παραμείνουν κλειστές για το κοινό. Παράλληλα, αντιπροσωπεία της αιρετής διοίκησης, υπό τον Δήμαρχο Στέλιο Αγγελούδη, θα παραστεί στην πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας και στη Γενική Συνέλευση της ΚΕΔΕ στην Αθήνα.

Κύριο αίτημα της ΚΕΔΕ αποτελεί η αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης και η μεταρρύθμιση ουσίας που θα υπηρετεί πραγματικά την συνταγματική πρόβλεψη για Δήμους με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, σε ένα νέο, αποκεντρωμένο μοντέλο κρατικής λειτουργίας, που θα υπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών.

Κατ’ εξαίρεση, θα παραμείνουν ανοιχτοί οι δημοτικοί παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί, τα δημοτικά ΚΔΑΠ, τα ΚΑΠΗ και οι κοινωνικές δομές».

Please follow and like us: