Ομολογώ ότι διαβάζοντας τον σχολιασμό του Πέτρου Λεμπετλή για το άρθρο του αντιδημάρχου Οικονομικών Νίκου Κουγιουμτζή, έπεσα από τα σύννεφα. Από άλλους περίμενα τέτοια άκομψα και άσχημα λόγια, και τα έγραψαν κιόλας με χαρά. Ο κ. Καμαρινός και ο κ. Βόγγαλης λοιπόν αφιέρωσαν πολλές λέξεις για κάποιον που θεωρούν «αποτυχημένο» και «πονηρούλη». Και μας έχουν …
Τέτοιους χαρακτηρισμούς από έναν δημοκράτη δεν τους περιμέναμε

Ομολογώ ότι διαβάζοντας τον σχολιασμό του Πέτρου Λεμπετλή για το άρθρο του αντιδημάρχου Οικονομικών Νίκου Κουγιουμτζή, έπεσα από τα σύννεφα.
Από άλλους περίμενα τέτοια άκομψα και άσχημα λόγια, και τα έγραψαν κιόλας με χαρά. Ο κ. Καμαρινός και ο κ. Βόγγαλης λοιπόν αφιέρωσαν πολλές λέξεις για κάποιον που θεωρούν «αποτυχημένο» και «πονηρούλη».
Και μας έχουν συνηθίσει σε τέτοιον λόγο.
Αλλά ένας άνθρωπος που θέλει να λέγεται δημοκράτης, να μην υπερασπίζεται το δικαίωμα του άλλου στο να πει την άποψή του και να αναφέρεται σε αυτόν ως «μπλα μπλα» και Κιμ Γιονγκ Ουν αφήνοντας αιχμές για το δημοκρατικό φρόνιμα ενός αιρετού;
Τόσο βαρυσήμαντους χαρακτηρισμούς για μια τοποθέτηση πάνω στην προφανή τοξική κατάσταση του δημοτικού συμβουλίου;
Θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στο πως εκφέρουμε τον δημόσιο λόγο μας.
Ο ΚΟΥΚΛΟΥΤΖΑΛΗΣ







