Θεσσαλονίκη: Ελεύθεροι οι οκτώ κατηγορούμενοι για την ένταση με δημοσιογράφους στο γήπεδο της Τούμπας

Ελεύθεροι αφέθηκαν οι οκτώ συλληφθέντες, που κατηγορούνται ότι υποχρέωσαν τους δημοσιογράφους να αποχωρήσουναπό τα δημοσιογραφικά θεωρεία του γηπέδου της Τούμπας, λίγο πριν από την έναρξη του αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Λεβαδειακό, την περασμένη Κυριακή. Το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης – ενώπιον του οποίου παραπέμφθηκαν να δικαστούν – ανέβαλε την υπόθεση για την επόμενη εβδομάδα …

Ελεύθεροι αφέθηκαν οι οκτώ συλληφθέντες, που κατηγορούνται ότι υποχρέωσαν τους δημοσιογράφους να αποχωρήσουναπό τα δημοσιογραφικά θεωρεία του γηπέδου της Τούμπας, λίγο πριν από την έναρξη του αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Λεβαδειακό, την περασμένη Κυριακή.

Το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης – ενώπιον του οποίου παραπέμφθηκαν να δικαστούν – ανέβαλε την υπόθεση για την επόμενη εβδομάδα λόγω απουσίας μαρτύρων– αστυνομικών και δημοσιογράφων. Κατόπιν αυτού η κράτησή τους ήρθη.

Διώκονται για απειλή διάπραξης εγκλημάτων και παράνομη βία- από κοινού με τον νέο Αθλητικό Νόμο. Στην ίδια δικογραφία περιλαμβάνονται άλλα έξι άτομα που ταυτοποιήθηκαν από τις Αρχές και αντιμετωπίζουν τις ίδιες πράξεις.

Please follow and like us: